Stránka 6 z 13

Re: E469.1 (121) od MTB

PříspěvekNapsal: stř 13 pro, 2017 2:16 pm
od julius.chabada
petrha: MTB si kritiku zaslúži. Ako máme reagovať na výrobcu, ktorému jazdia mašinky pod oknami a nie je schopný si overiť ani základné rozmery? Po vlne kritiky predsa len zmenili kabínu pri T 466. I keď model nie je dokonalý, ale teraz už sa aspoň viac podobá. Viacerí si model kúpia aj s veľkými chybami, ale je nás dosť, ktorí sme ochotní kúpiť model len s malými odchýlkami. T 466 si už teraz aj ja kúpim, len čakám na správnu farbu. Ale neakceptujem lokomotívy 162/163, 362/363, 181-183, 121. O motoroch v MTB modeloch sa už toho napísalo tiež dosť. A neporovnávaj model E 499.0 z odliatku s veľkosériovým.

Re: E469.1 (121) od MTB

PříspěvekNapsal: stř 13 pro, 2017 2:33 pm
od vvitty
julius.chabada píše:... T 466 si už teraz aj ja kúpim, len čakám na správnu farbu...


Tak necekej moc dlouho, aby bylo co koupit...

Re: E469.1 (121) od MTB

PříspěvekNapsal: čtv 14 pro, 2017 7:51 am
od julius.chabada
vvitty: Ak nebude, budú iné, zas až tak mi na nej nezáleží.

Re: E469.1 (121) od MTB

PříspěvekNapsal: čtv 14 pro, 2017 8:18 am
od Miloš Pavlát
mikinko píše: Problém je totiž v tom, že vo výlisku karoserie je urobené "vybranie" pre osadenie okna a pokiaľ tam bol len minimálny otrep, tak sa to tam docvaknúť nedalo.
Takže riešiteľné to je, mám to v praxi vyskúšané. Aj keď je pravda, že som to musel brúsiť jemne a pod lupou .... "uf to byla fuška :-)".

Pan Báňa děkuje za upozornění. A probere to s příslušnou pracovnicí, která tuto část montuje.
Hezký den všem
Miloš

Re: E469.1 (121) od MTB

PříspěvekNapsal: čtv 14 pro, 2017 10:00 am
od Jacek
Na pár hodin tu mám bobinu, zde dvě fotky s verzí TT. Větší sestra je podle mě tvarově mnohem lepší. Má správně vyklenuté čelo. U TT je ten chybějící milimetr hodně znát. Desetinky u oken jsou spíš zanedbatelné, ale do HO přenesené bez úprav. Recenzi jsem psal o řadě 141, jsou tam i fotky skutečného stroje - http://www.jacek-modely.cz/bobina-mtb/ Vyjádření výrobce v textu oranžově o záměrném zkrácení mi s odstupem času připadá jen jako plácnutí do vody, aby byli umlčení kritici. Žádná nulková bobina není a zřejmě nikdy nebude, prostě tvar ujel.

Obrázek

Obrázek

Proč vždy první model musí mít zmršený tvar, aby pak verze jiné velikosti byla lepší? No, třeba se někdy v TT dočkáme pro změnu M 296.1, která opravdu bude vypadat jako hydra...

Re: E469.1 (121) od MTB plk

PříspěvekNapsal: pát 15 pro, 2017 8:16 am
od viky
sidlo píše:Tak to vidím na další odfláknutou práci aktivistů ze sdružení Pryč s MTB.
Na webu modely.biz se píše:

Elektrická lokomotiva 121 010-3 ČSD (H0)
PRVNÍ DODÁVKA VYPRODÁNA. DALŠÍ DORAZÍ CCA 15. prosince.

------------------------------------------------------------------------
odfláknutá kampaň u M296.1 může být (s velkou dávkou velkorysosti) prominuta, ale opakování debaklu u E469.1 už NE!


Se slovem "ODFLÁKNUTÝ" bych byl opatrný, protože ve vlákně MTB to může být dvojsečné.
Dovolím si dát řečnickou otázku.
Kdo je větší škodič pro MTB?
Ten kdo upozorňuje na chyby aby se firma vyvarovala zbytečných chyb u dalšího modelu, nebo chlácholiči MTB že je vše správně když se modely prodávají.

Re: E469.1 (121) od MTB plk

PříspěvekNapsal: pát 15 pro, 2017 8:48 am
od sidlo
Rozhodně je špatně, když se někomu podsouvá něco co neřekl nebo nenapsal.
Jsem si jistý, že tu nikdo neřekl ani nenapsal že je vše správně.

Re: E469.1 (121) od MTB plk

PříspěvekNapsal: pát 15 pro, 2017 10:16 am
od hummus
viky píše:
sidlo píše:Se slovem "ODFLÁKNUTÝ" bych byl opatrný, protože ve vlákně MTB to může být dvojsečné.
Dovolím si dát řečnickou otázku.
Kdo je větší škodič pro MTB?
Ten kdo upozorňuje na chyby aby se firma vyvarovala zbytečných chyb u dalšího modelu, nebo chlácholiči MTB že je vše správně když se modely prodávají.

To opravdu musíme míchat dohromady hrušky s jabkama?
Je přeci něco úplně jiného když se poukazuje na to, že model není tvarově v pořádku (nevím o nikom, kdo by tvrdil něco jiného) a něco jiného když se i přesto model vemi dobře prodává a tím pádem je z hlediska prodeje nastaveno vše velmi dobře.

Re: E469.1 (121) od MTB

PříspěvekNapsal: pát 15 pro, 2017 12:59 pm
od Petr Zatrepalek
Nicméně, není normální, že obchodník i koncový zákazník akceptuje model, kde nedrží dekodér nebo kde není dobře nalepený okno, nemluvě o špatným nástřiku. Tohle by se na prodejnu přece vůbec nemělo dostat!
K E469, osobně se mi ten model docela líbí, má sice tvarové chyby, ale není to pro mě až tak tragické. Až se vyřeší problém s konektorem Plux22 na tištáku, a bude model s původním čsd označením, rád si model koupím. U MTB M296 ještě nevím, ale tuhle elektriku chci domů určitě. Dopadla po bardotkách a opraveném kocourovi ze všech MTB modelů nejlíp. Ostatní jsou bohužel jen patvary.

Re: E469.1 (121) od MTB

PříspěvekNapsal: pát 15 pro, 2017 6:58 pm
od A2C
Musím súhlasiť s Petrom, až MTB mierne vyladí tvar a vydá 140tku v modrom ala E499.0 tak som ochotný si ju kúpiť a dotvoriť (klasicky vymeniť motor za 5 pólový a zrejme aj kolesá za lúčové) Celkom sa mi táto 121 páči aj napriek uvedeným nedostatkom, asi tie elektriky nemám tak napozerané :D

Re: E469.1 (121) od MTB

PříspěvekNapsal: úte 19 pro, 2017 10:30 am
od michalctt
Kto by chcel porovnávať vypracovanie 121 tak som fotil tieto 3 modely: 121 010 od MTB, v strede Bobina E 499 071 od Bača&Šefčík a Rakaňa 183 019 od MTB. Oba modely od MTB som doupravoval aj keď ja staviam krajinku a tomuto sa nevenujem, ale bol som donútený. Boli osadené strešné doplnky, dorobené stúpačky posunovača a tyč , hadice, háky, doplnené madlá pod nárazníkmi, žlté hrany stúpačiek pod kabínami a olemované nárazníky. Oba modely boli ozvučené f. Artol. Žiaľ pri 121 som musel upravovať dekóder tak ako ste to tu niektorí popisovali za čo Vám ďakujem a to postupným odstránením plastovej doštičky na kolíkoch čo pomohlo a po prelepení páskou už dekóder drží a plní si svoju funkciu. Všetko toto mi zabralo dosť značný čas. Naopak pri vybalení modelu Bobiny od Bača&Šefčík som tiež stratil značný čas, ale to som sa doslova kochal a neveril som vlastným očiam, že čo dokážu šikovní ľudia vyrobiť. Tá Bobina je v skutočnosti omnoho krajšia ako dokážu zachytiť fotky.
Aj napriek tomu si myslím, že 121 aj 183 si na našich koľajiskách nájdu miesto lebo sú to tie naše lokomotívy a ten prvotný hnev keď som sa trápil s ich úpravou ma už prešiel. Mne sa javí ako veľmi badateľný nedostatok ktorý si všimne aj laik a to posunutie schodíkov pod kabínami. Viem, že ich cena po ozvučení je takmer rovnaká ako napríklad u najnovšieho Vectrona od Roca, kde som len osadil hadice a jazdilo sa. Tak som si trošku posunul latku tolerancie a aj tieto modely mimochodom s dobrými jazdnými vlastnosťami a výbornou ťažnou silou sa už preháňajú na mojom koľajisku. Každopádne sa už veľmi teším na 141 od pána Baču, aj keď toto je už trošku iný cenový level, ale určite stojí zato.

Re: E469.1 (121) od MTB

PříspěvekNapsal: úte 19 pro, 2017 12:41 pm
od JaroHo
121 na trati vypadá lépe. díky za foto a srovnání. :wink:

Re: E469.1 (121) od MTB

PříspěvekNapsal: čtv 28 pro, 2017 9:29 pm
od michalctt
Zdravím, natočil som video so 121 010 od MTB na mojom koľajisku. Tak ak je záujem dá sa tu pozrieť : https://www.youtube.com/watch?v=EQQwlcb ... e=youtu.be

Re: E469.1 (121) od MTB

PříspěvekNapsal: čtv 28 pro, 2017 11:40 pm
od stiro
michalctt: Pekne video... celkom dobre sa na ňu kuká... ale pozerám, že tam máš aj zopár iných zaujímavých kúskov... :wink: :wink: :wink:

Inak nejde mi do hlavy nejako jedna vec... tie schody na podvozkoch vychádzajú naschvál tak mimo oproti karosérii, alebo to tak má byť... Raz som sa s tým stretol pri modely E499.0, ale tá bola robená z odliatku... Preto sa pýtam...lebo podla nákresu by mali lícovať...

Re: E469.1 (121) od MTB

PříspěvekNapsal: ned 31 pro, 2017 4:50 pm
od JaroHo
jak jsem tušil, na luxusním kolejišti vypadá dobře :wink:
a že to je luxusní kolejiště který znám z youtube.
Díky za fotky a další supr video michalctt.
Nakonec jsem si bobinku znovu objednal. :mrgreen: