Tak hlásim, že boj som úspešne ukončil... celkové rozobratie mašiny do posledného šróbu, kompletné umytie od oleja, sušenie, odstránenie továrenských nedorobkov a doladenie nepresností, zloženie mašiny... celkovo 4 hodiny života a nervov aby som niečo neurval...
Na premazanie prevodov som použil LITHIUM GREASE, ktorá sa mi osvedčila aj na starších mašinách. Je nutné povedať, že mašina má po premazaní lítiovou vazelínou ešte tichší chod ako s olejom predtým... Ale hlavne nebude tiecť kade tade...
vvitty: Keď si zoberiem, že model leží už od výroby v origo krabici, u predajcu a aj u mňa na boku... Nikdy sa mi niečo také nestalo, takže som nepredpokladal, že práve u modelu 121 budem mať tento problém...
Ja len dúfam, že ostatné modely od MTB, ktoré boli vyrábané pred tým... napr. Bardotka T478, Rakaňa a ani Kocúr nebudú mať tento problém...
PS: Čaká ma ešte kompletná rozborka Hektora... ten pre zmenu akosi nejde... Tam zas predpokladám zatuhnutú vazelínu, nakoľko model po nahriatí fénom ide normálne a keď niekoľko dní postojí tak nejde vôbec...
Pekný večer a ešte raz ďakujem za info a pomoc...