Stránka 2 z 13

Re: E499.1 (141) od MTB

PříspěvekNapsal: stř 06 pro, 2017 6:42 am
od JaroHo
Musím říct, že model je škaredý možná víc než ttčko . Šestikoláka jsem si, i když má nepěkný světla jako žabák, koupil ale když vidim bobinu. Stornoval jsem právě objednávku u IT vlaky. Tohle fakt nezkousnu.Přední skla na oknech nějak divně a na můj vkus v rámu moc sklopený a nízká, světla z jinýho stroje, možná z tramvaje. Čelo je celkem disproporční. Podívejte se na reálnou mašinu a na tohle. Má to protáhlej ksicht. Boční okna jsou pořád nahoře, velikost nevim ale měly by být asi stejně vysoký jako rám předních oken, který jsou nízký, takže boční jsou malý a nahoře.Tak bude snad pod stromeček alespoň krakonoš od p.Daleckého, ten je rozhodně blíž reálu než tenhle škopek :lol: .
možná kdyby pan Dalecký byl laskav a nafotil bobinu ze předu, ne shora ale přímo pohled do tváře stroje, pak pod úhlem ze spodu bok, ne shora ale jako kdyby to byla fotka opravdický mašiny aby případní nerozvážlivci mohli lépe posuzovat. Ale stejně z těch fotek za mě jasně nee.

Re: E499.1 (141) od MTB

PříspěvekNapsal: stř 06 pro, 2017 9:15 am
od George V.
141 v TT je vzhledově jednoznačně lepší po všech stránkách (teda až na ty smetáky).

Re: E499.1 (141) od MTB

PříspěvekNapsal: čtv 07 pro, 2017 8:16 am
od julius.chabada
Ďakujem firme MTB, že mi šetrí financie na iné modely. I keď nie tak zaujímavé ako modely ČSD, ČD a ŽSR.

Re: E499.1 (141) od MTB

PříspěvekNapsal: čtv 07 pro, 2017 9:03 am
od JaroHo
Ještě jsem se moc krát díval na fotky toho modelu a zjišťuji, že víc nedokonalostí vyleze právě když je model na zrcadlovém podkladu.Když jemodel skoro dokonalý tak je to prostě okamžitě vidět. Když si zakryjete podklad pod 141, vypadá to trošku líp. Možná by nebylo marný cvakat modely na dioramatu :mrgreen: .

Re: E499.1 (141) od MTB

PříspěvekNapsal: čtv 07 pro, 2017 11:55 am
od Tomas Lebeda
julius.chabada píše:Ďakujem firme MTB, že mi šetrí financie na iné modely. I keď nie tak zaujímavé ako modely ČSD, ČD a ŽSR.

Trochu mě překvapuje, že se někdo zaregistruje na foru, aby mohl všem ostatním sdělit, že si nehodlá koupit od MTB lokomotivu.

Re: E499.1 (141) od MTB

PříspěvekNapsal: čtv 07 pro, 2017 12:25 pm
od novk2007
Ano jsou tam nedostatky. Když porovnám fotku se skutečnou mašinou. Ale vždy se nejde někdo komu to nebude vyhovovat . Asi takhle bych to řekl ,to malé množství fajnšmekru který model nekoupí kůli tomu že to milimetrově nesedí firma MTB jisto jistě oželí. Stačí se podívat na to co píšou modely Biz a Mašinky. Modely došlé v první várce bohužel nepokryjí všechny objednávky. Viz Mašinky došlo jen 50 kusů Hyder zbytek bude rok 2018 A podle mě to MTB stačí .Těch x desítek možná možná ale jen možná stovka - ? fajnšmekrů kteří model nekoupí je proště brán s rezervou, s tím že se asi nebude jednat o Majoritu ale minoritu. , a kuli tomu se asi nevyplatí strávit nad projektem v počítači x desítek hodin- týdnů popřípadě měsíců . A hlavně se nejedná zase o tak velký trh jako v sousedním Německu kde firmy jako Brawa Roco si na projektu nového modelu opravdu nechají záležet , protože konkurence je opravdu v Německu velká . Takže si firma podle mě nedovolí vypustit paskvil protože by se mohl chopit příležitosti jiný výrobce. Když ještě MTB nebylo, bylo českých elektrik a dieslovek na Českém trhu jako šafránu . Plno lidí dělalo modely z odlitků, viz já. Zkoušel jsem dělat 151 od Pana Číže,ale po určité době jsem to vzdal neb to nakonec nevypadalo jak jsem chtěl. Kolik z vás mělo před x lety doma nebo ještě má Pražskou dvojku od Pika kde neseděly prolisy žaluzií . A nikomu to moc nevadilo . , Ten kdo chce at si koupí předražené modely které budou jakš takš odpovídat .

Re: E499.1 (141) od MTB

PříspěvekNapsal: čtv 07 pro, 2017 1:14 pm
od Kulsud
novk2007 píše:Ano jsou tam nedostatky. Když porovnám fotku se skutečnou mašinou. Ale vždy se nejde někdo komu to nebude vyhovovat . Asi takhle bych to řekl ,to malé množství fajnšmekru který model nekoupí kůli tomu že to milimetrově nesedí firma MTB jisto jistě oželí. Stačí se podívat na to co píšou modely Biz a Mašinky. Modely došlé v první várce bohužel nepokryjí všechny objednávky. Viz Mašinky došlo jen 50 kusů Hyder zbytek bude rok 2018 A podle mě to MTB stačí .Těch x desítek možná možná ale jen možná stovka - ? fajnšmekrů kteří model nekoupí je proště brán s rezervou, s tím že se asi nebude jednat o Majoritu ale minoritu. , a kuli tomu se asi nevyplatí strávit nad projektem v počítači x desítek hodin- týdnů popřípadě měsíců . A hlavně se nejedná zase o tak velký trh jako v sousedním Německu kde firmy jako Brawa Roco si na projektu nového modelu opravdu nechají záležet , protože konkurence je opravdu v Německu velká . Takže si firma podle mě nedovolí vypustit paskvil protože by se mohl chopit příležitosti jiný výrobce. Když ještě MTB nebylo, bylo českých elektrik a dieslovek na Českém trhu jako šafránu . Plno lidí dělalo modely z odlitků, viz já. Zkoušel jsem dělat 151 od Pana Číže,ale po určité době jsem to vzdal neb to nakonec nevypadalo jak jsem chtěl. Kolik z vás mělo před x lety doma nebo ještě má Pražskou dvojku od Pika kde neseděly prolisy žaluzií . A nikomu to moc nevadilo . , Ten kdo chce at si koupí předražené modely které budou jakš takš odpovídat .


Bezpochyby máte pravdu, že firmu to v žádném případě neohrozí a že řada lidí si vlastně ani nedokáže srovnat skutečnou lokomotivu s modelem, ale je to důvod neustále dokola dělat ty stejné chyby? Padlo tu už mnohokrát, že firmu by to zřejmě nestálo ani troník, kdyby prostě udělala model takový, jaký má být. Že ty chyby jsou zbytečné. A já tomu věřím. Tzn. ve firmě si řeknou to neva, že to není úplně vono, stejně se to rozprodá. OK, také strategie....MTB fandím, ale už jsem tu mnohokrát napsal, že oprávněnou kritiku vítám.

Re: E499.1 (141) od MTB

PříspěvekNapsal: čtv 07 pro, 2017 1:58 pm
od Pawlik
Pokusil jsem se porovnat tvary modelu MTB a CADovského modelu ř. 141 tvořeného podle výkresové dokumentace (okótované).
Základní rozměry sedí (šířka, výška skříně). V podstatě stačilo mít správné proporce oken a byla to na první pohled ř. 121.
Chcete-li, můžu se podívat i na proporce bokorysu.

Re: E499.1 (141) od MTB

PříspěvekNapsal: čtv 07 pro, 2017 2:57 pm
od JaroHo
Já zkousnu spoustu věcí, ale bobina mtb vypadá spíše jako lokomotiva drah SNCF a má čelní skla sklopený jako skoro ......jako BR 103 200-2 . to se na mě nezlobte. Jsem strašně rád že MTB modely dělá, ale tohle já neberu. já třeba na bertách roco nevěděl, že mají nádrž z brejlovce, kdybyste o tom nepsali tak si toho nevšimnu, ale jinak celkov zamračená roco i mtb jsou podle mě lokomotivy které jsou si prostě podobné. Že výlisky jsou hrozný jak od roco tak i od MTB, to neřeším. Vidím to jen na fotkách , z modelu na který se koukám okem přímo mám radost, lakové vady mu odpustím ale pokud to vypadá takhle, tak to teda ne ne.
třeba změním názor až ji uvidím na živo, třeba ty světla půjdou vybrousit.....ale myslím že reál od fotky se moc lišit nebude.

Re: E499.1 (141) od MTB

PříspěvekNapsal: čtv 07 pro, 2017 5:08 pm
od novk2007
No mě příjde pěkná .. Třeba už od příštího modelu si MTB dá pozor. Mějte se fajn

Re: E499.1 (141) od MTB

PříspěvekNapsal: čtv 07 pro, 2017 11:07 pm
od stiro
Škoda, že MTB nemá niekoho takého ako je Jozef, možno by E499.1 vyzerala inak... Takže pre fajnšmekrov, čo tu stále niečo píšu bude aj supermodel... A je hodno uznať, že Jozefove mustre robené s precíznosťou, skĺbené s umom Igora, sú k nezaplateniu... Viac na v linku na FB

https://cs-cz.facebook.com/bacamodels/p ... 35/?type=3

https://cs-cz.facebook.com/bacamodels/p ... 21/?type=3

https://www.facebook.com/bacamodels/pho ... =3&theater

https://www.facebook.com/bacamodels/pho ... =3&theater

Re: E499.1 (141) od MTB

PříspěvekNapsal: čtv 07 pro, 2017 11:08 pm
od stiro
Ešte jeden link na budúci model... a pripravované verzie...

http://www.jozefbaca.com/work/h0-model-e499-1-bobina/

Re: E499.1 (141) od MTB

PříspěvekNapsal: pát 08 pro, 2017 6:17 am
od JaroHo
To je šikula ten Josef! Ten odlitek karoserie bobinky vypadá proporčně pěkně ale ještě na tom nechá ruce-jinak fakt krása!Ty podvozky, prostě pěkný. Tramvaje nádherné. Čumim :shock: .A bude dělat pomeranče? Hmmm, ten by se mi líbil :|
Obrázky z programu ukazují skutečnou bobinu a ne lokošku drah SNCF jako výtvor MTB.
Nezlobte se na mě, ale tady není o čem.

Re: E499.1 (141) od MTB

PříspěvekNapsal: pát 08 pro, 2017 6:47 am
od sidlo
Pokud je něco pravdy v dlouhých vláknech označené jako plky, tak si všichni rádi trochu připlatí za kvalitu a za Bobinu s osvětlením rádi zaplatí 585 € http://www.jozefbaca.com/work/h0-e499-0-bobina/. Že by se MTB mělo začít bát o svoji budoucnost?

Re: E499.1 (141) od MTB

PříspěvekNapsal: pát 08 pro, 2017 8:05 am
od hummus
elvis.jarous píše:To je šikula ten Josef! Ten odlitek karoserie bobinky vypadá proporčně pěkně ale ještě na tom nechá ruce-jinak fakt krása!Ty podvozky, prostě pěkný. Tramvaje nádherné. Čumim :shock: .A bude dělat pomeranče? Hmmm, ten by se mi líbil :|
Obrázky z programu ukazují skutečnou bobinu a ne lokošku drah SNCF jako výtvor MTB.
Nezlobte se na mě, ale tady není o čem.

Pomeranče už dávno dělá - v H0 (resp. na něj dodává leptané díly. Jestli je i autorem karoserie to nevím). Je to ten, který prodává Igor Ševčík za cenu kolem 20 tisíc.