Stránka 2 z 3

Re: 263.001 od ATLAS EDITIONS

PříspěvekNapsal: pon 05 čer, 2017 2:48 pm
od PASKVAL
V popise je mierka 1:87, tak snad vedia pocitat.

Re: 263.001 od ATLAS EDITIONS

PříspěvekNapsal: pon 05 čer, 2017 4:23 pm
od Sandy
PASKVAL píše:V popise je mierka 1:87, tak snad vedia pocitat.

No, a kdyby ne, tak do najbrtu přestříkneš pár zkrácených PIKO Ypsilonů a máš soupravu na domácí kolejiště jako víno :)
K nim jednoho zkrácenýho ALEXE (PIKO) a nemá to chybu.

Re: 263.001 od ATLAS EDITIONS

PříspěvekNapsal: pon 05 čer, 2017 4:38 pm
od hummus
VojtikJ píše:ACME bude dělat 263?

V katalogu je zatím 163 a 362, ale třeba budou někdy dělat i 263.
Dost silně ale pochybuju o tom, že by někdo na 263 bral předobjednávky.
Je mi ale jasné na co narážíš :wink: Prostě Brejla neřeší, jestli je to 163, 362 nebo 263. A navíc v Najbrtu, který nanabízí A.C.M.E. u žádných x63 modelů :D

Re: 263.001 od ATLAS EDITIONS

PříspěvekNapsal: pon 05 čer, 2017 6:09 pm
od sidlo
hummus píše:Prostě Brejla neřeší, jestli je to 163, 362 nebo 263.


Co je to za kacířství. Brejla, takový odborník, že by nepoznal rozdíl mezi 263 a 163?

Re: 263.001 od ATLAS EDITIONS

PříspěvekNapsal: pon 05 čer, 2017 6:37 pm
od Brejla
sidlo píše:
hummus píše:Prostě Brejla neřeší, jestli je to 163, 362 nebo 263.


Co je to za kacířství. Brejla, takový odborník, že by nepoznal rozdíl mezi 263 a 163?


Neboj, jiné žaluzie, boční okna, rozvody na střeše a pár dalších drobných detailů u princezny ještě rozeznám. A stejně jako nám ACME začalo dělat 163/363, tak postupně budou i princezny, je to jen otázka času. Ale to je odborníkům, kteří pokládají MTBCOSI za modely, těžké vysvětlovat. :mrgreen:

Re: 263.001 od ATLAS EDITIONS

PříspěvekNapsal: pon 05 čer, 2017 7:35 pm
od sidlo
Brejla píše:Nemám problém "vyhodit" $30, ale nějak v tom nevidím smysl, když mám předobjednané modely této řady od ACME.


Dovolil bych si znovu zdvořile požádat o link, kde je možné učinit předobjednávku na model 263 od ACME.

Re: 263.001 od ATLAS EDITIONS

PříspěvekNapsal: pon 05 čer, 2017 9:02 pm
od hummus
Brejla píše:
sidlo píše:Neboj, jiné žaluzie, boční okna, rozvody na střeše a pár dalších drobných detailů u princezny ještě rozeznám. A stejně jako nám ACME začalo dělat 163/363, tak postupně budou i princezny, je to jen otázka času. Ale to je odborníkům, kteří pokládají MTBCOSI za modely, těžké vysvětlovat. :mrgreen:

Tak třeba někdy udělá, to je možné. Vždyť ale o nic nejde, každý se může splést a zaměnit 263 za 163 nebo 363.
Nicméně u ČD jsou tyto lokomotivy jen dvě a mezinárodních vlaků moc netahaly. Nevím, ale mě to jako zrovna moc atraktiní lokomotiva pro A.C.M.E. nepřipadá.

Re: 263.001 od ATLAS EDITIONS

PříspěvekNapsal: úte 06 čer, 2017 4:50 am
od sidlo
  • každý z nás někdy udělá chybu, všichni jsme omylní
  • někdo chyby druhých toleruje, jiný na ně velmi intenzivně poukazuje
  • ti co jsou nekompromisní k chybám druhých, tak nejsou schopni přiznat chybu vlastní

Re: 263.001 od ATLAS EDITIONS

PříspěvekNapsal: sob 10 čer, 2017 4:13 pm
od novk2007
Tak jsem koukal na tu 263 . No musím přiznat za ty prachy nic moc. Teda ak tohle můžeš vychválit a MTB zatracovat tak to nevím nevím . To si radši když jí budu chtít koupím kastli ČS Train anebo popřípadě MTB 363

Re: 263.001 od ATLAS EDITIONS

PříspěvekNapsal: ned 18 čer, 2017 2:51 pm
od Ronoath
Dovolím si přidat pár (mizerných) fotek (z mobilu) oné makety a také pár rozměrů:

Vcelku stačí si přečíst recenzi na "laminátku" zde: http://www.modelarzeleznic.wz.cz/view.p ... 2016040001 Většina věcí je stejná: Na první pohled nevypadá špatně, ale zpracování je typické "Atlas" - například všechny žebříky byly křivě přilepeny. Máme ale nově madla dosazovaná zvlášť, v mém případě mohutně na jedné straně zalité lepidlem. :?
Při čelním pohledu se mi zdálo, že model trpí poněkud většími okny. I když, když to teď srovnávám se starší foto 362, nepřijde mi to tak moc. Posuďte sami:
362-263.jpg


Hlavně bych chtěl varovat bastlíře, že prodejci maket kecají. Jednoduše z toho mašinu nezprovozníte - kovový rám je totiž součástí skříně, nezasouvá se do ní, a jsem zvědav, jak se do něj bude zaskládávat pohon bez rizika prasknutí. Ale teoretizuji, napište někdo, kdo takovou přestavbu dělal, jak to šlo.
IMG_20170616_212924.jpg


Novinkou oproti "laminám" je trubka pískování. Vypadá to pěkně, ale vždy jsem byl hluboce přesvědčen, že se pískuje kolejnice. Zde jsou připraveni pískovat odpady po provozu nevakuových WC a i při sejmutí pískovacích kolen se mašina nevytočí na geoLine R3 oblouku.

Pár rozměrů (měřeno obyčejným pravítkem)

Délka přes nárazníky - 192 mm
Šířka kabiny nahoře u skel - 30 mm
Šířka skříně v nejširším místě - 33 mm
Rozvor podvozků - 37 mm
Vzdálenost otočných čepů - 95 mm

Závěrem: Když jsem viděl první fotky z jakéhosi čínského e-shopu, vzpomněl jsem si na euforii při focení první "Krabice" v Najbrtu v Olomouci a rozhodl jsem se, že si maketu pořídím. x6x jsou také podle mého názoru jediné stroje, kterým první verze Najbrtu sluší, a snad se mi podaří ony nedokonalosti montáže trochu vylepšit. Pak to bude pěkný kousek na poličku.
IMG_20170616_212623.jpg

Re: 263.001 od ATLAS EDITIONS

PříspěvekNapsal: pon 19 čer, 2017 8:00 am
od novk2007
Tak předělávkou tohoto modelu bych se nezabýval . A už vůbec bych za to ty prachy neutrácel, když bych chtěl 263 koupím kastli od ČS Train. Je to to nejlepší co trh v současnosti nabízí .

Re: 263.001 od ATLAS EDITIONS

PříspěvekNapsal: úte 20 čer, 2017 11:26 am
od ČouĎák
taky bych se tím nezabýval a ani tou nedodělávkou od Meisterstücka...B :mrgreen:
Béčková kvalita... :shock:
dobré na poličku do kolejmanského kanclu.... :lol:

Re: 263.001 od ATLAS EDITIONS

PříspěvekNapsal: stř 21 čer, 2017 11:57 am
od novk2007
Já si počkám jak dopadne v Makarońii Číně 362 a 163 . Ale letos to určitě nebude. Myslím si že to začnou chrlit až po Norimberku 2018 . A pak by to chtělo ještě mýho oblíbenýho bastarda . Aby Piku vytřeli zrak . Najednou to jde ty mašiny zlevnovat . Když o ně za cenu kolem 8 táců není zájem . .

Re: 263.001 od ATLAS EDITIONS

PříspěvekNapsal: stř 21 čer, 2017 12:54 pm
od Brejla
novk2007 píše:Já si počkám jak dopadne v Makarońii Číně 362 a 163 . Ale letos to určitě nebude. Myslím si že to začnou chrlit až po Norimberku 2018 . A pak by to chtělo ještě mýho oblíbenýho bastarda . Aby Piku vytřeli zrak . Najednou to jde ty mašiny zlevnovat . Když o ně za cenu kolem 8 táců není zájem . .


Kdyby za něco stál ten vršovický patlal, tak zrak mohli mít soudruzi z NDR už dávno vytřený.

Re: 263.001 od ATLAS EDITIONS

PříspěvekNapsal: stř 21 čer, 2017 4:22 pm
od ČouĎák
novk2007 píše:Já si počkám jak dopadne v Makarońii Číně 362 a 163 . Ale letos to určitě nebude. Myslím si že to začnou chrlit až po Norimberku 2018 . A pak by to chtělo ještě mýho oblíbenýho bastarda . Aby Piku vytřeli zrak . Najednou to jde ty mašiny zlevnovat . Když o ně za cenu kolem 8 táců není zájem . .


Ona je vtom Čína nevinně a jestli je to Italská čína nebo matlalská... :lol:
jak se to do Číny z Vršovic nebo z Itálie odešle tak se i vrátí,problém je jak se to načmárá.. :!: