To Brejla : To je zajímavý způsob mazání - ale jak potom čistíte ta čela, která byla ponořena spolu s ložisky v oleji ? Neodmastí se přitom zase ta ložiska ? Můžete prozradit typ toho používaného oleje? Na převody používám vazelínu, kde to jde, ale někam se vazelína dostat nedá (třeba právě do ložisek motoru).
To vvitty : Díky za odkaz na váš test motoru MASHIMA.Z uvedeného testu je zřejmé, že moje hodnocení motoru MASHIMA MH1632 (i když se jedná o jiný typ) bude snad docela správné. Ve vašem testu mě zaujal následující text (dovolím si citovat):
"Po dalších 40 hodinách (tj. celkem 70 hodinách provozu) již uvnitř motoru byl patrný prach z uhlíků ale nejedná se o nic vážného. Nakonec od toho tam uhlíky jsou, a proto jsou vyměnitelné - s jejich opotřebením se počítá. Pro další provoz je nutné vyměnit uhlíky, protože jsou obroušeny téměř až k jejich držáku a další provoz by tak nadměrně opotřebovával komutátor"
U motoru, který nemá vyměnitelné uhlíky ( respektive nemá vůbec uhlíky, jen plíšky ) se tedy počítá s čím ?
Pane vvitty, vy jste (mimo jiné) prodejcem kvalitních motorů MASHIMA a víte tedy, jak vypadá kvalitní motor. Jste také oficiálním distributorem MTB, takže docela chápu, že si nechcete podřezávat větev, na které sedíte (jako asi žádný prodejce, který je na prodeji modelů nějakým způsobem zainteresován). Jen mě mrzí, že sice jemně a slušně (a to si cením), ale velmi zarputile, bráníte kvalitu výrobků, které ji v některých ohledech nemají příliš vysokou....
A v tomto konkrétním případě si kladu následující otázku : Jste jen loajální ke svému obchodnímu partnerovi nebo máte něco společného s dodávkami těchto motorů pro modely MTB ? Stačila by mi odpověď ANO-NE. A budu to respektovat bez dalších komentářů.
( Jen bych ještě nakonec rád uvedl, že nejsem žádný ortodoxní odpůrce MTB. Mám dva jejich modely a pokud v budoucnu naznám, že se mi nějaký nový model líbí a má rozumný poměr cena/výkon, koupím si ho)