Tady je otázka co myslí tím hnacím vozem - zda označení podle předlohy, nebo hnací vůz modelu.....
V originále je slovo Triebkopf, tedy čelní hnací vůz.
Moderátor: Michal Dalecký
Tady je otázka co myslí tím hnacím vozem - zda označení podle předlohy, nebo hnací vůz modelu.....
radeksindy píše:Tady je otázka co myslí tím hnacím vozem - zda označení podle předlohy, nebo hnací vůz modelu.....
V originále je slovo Triebkopf, tedy čelní hnací vůz.
Zdenek Valter píše:radeksindy píše:Tady je otázka co myslí tím hnacím vozem - zda označení podle předlohy, nebo hnací vůz modelu.....
V originále je slovo Triebkopf, tedy čelní hnací vůz.
Aha tak to mi nedošlo - Díky!
George V. píše:Tyhle vozy jsou už nějakou dobu na trhu a nikdo si zatím nestěžoval. Co se Ti nelíbí na tvaru čela střechy? Málo zaoblenej nebo moc? Ono totiž taky záleží na serii a výrobci. Ze začátku výroby byly hrany zaoblenější, stejně jako u celé produkce z vagonky RABA... Jinak že jsou ty hrany zaoblenější než teplovzduchy je správně.
Martin70 píše:Zdravím, u prodejců se objevuje skladem druhá várka lokomotiv 744.1 - EffiShunter 1000, ČD Cargo, Ep.VI / Rivarossi HR2972
Už jste ji nyní někdo viděl v provozu nebo jste si zakoupil? Je tam pouze nové číslo lokomotivy nebo se liší i v něčem jiném, tedy mírně odlišném laku? Hlavně mě zajímají její jízdní vlastnosti. Původní modely z první série byly sice co se týká detailů krásné, ale měly převody moc do rychla a ještě to nějakým způsobem drhlo na spoustě modelů. Podařilo se to výrobci vychytat, upravit, nebo je to stále stejné? Děkuji všem za přínosné postřehy. Martin
Paul van der Wall píše:
Tohle je dost markantní rozdíl a snad to nikdo nikdy u modelu nezohlednil.....
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků