Pri porovnani fotografie z cela modelu porizene teleobjektivem, ktery co nejmene deformuje, a vykresem skutecneho pricneho zebra strechy pripojneho vozu v elektronicke podobe byl rozdil cca 0.8 mm v nejvyssi partii. Diference vsak nenarustala linearne od vazniku do stredu vozu. Takze strecha je nizsi, ale spise je problem v jeji vysce, nikoliv tvaru.
Pro tvurce teorie pokrytcu cestne prohlasuji, ze tento model doma nemam neb se v nejmensi zemi koruny ceske nevyskytoval... Nevim proc, ale MTB vybira jen pro mne nezajimave motoraky. Treba se jim nekdy povede M262 nebo M286, protoze i MTB by to bylo lepsi nez soucasne odlitky. A pokud nekoho neco prastilo do oka, jak tu bylo sdeleno, tak to bylo asi v dobe, kdy jeste byly otevrene hospody
Ale stale je to stejne jak dneska s rouskami, kdyz neni na trhu nic jineho, tak lepsi nez nic, je alespon platena rouska spichnuta na koleni. Takze kdo nechce, at nekupuje. Kdo chce, at koupi... Hlavne, ze to jede, coz treba parni lokomotiva Pt31 od slavne Brawy nezvlada (zase jsem se dneska s kolegy z Polska na toto tema bavil, i ohledne MTB, i oni holt koupi bobinu nebo sulzera a predelavaji, ale pozor predelavaji i PIKO, ani to neni dokonale jak by se mohlo zdat)