Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
milan ferdián píše:Hmm a kde je to slibované metro
Highway píše:Pane Charvát:
"Měl jsem si nejdříve přečíst komentáře na této stránce. Neudělal jsem to - moje chyba. Prosím neopakujte ji." - pokud někdo nezná toto fórum/vlákno, tak ho stejně těžko varujete, tak jako Vy jste o něm nevěděl / nečetl.
Ač s Vámi ve většině bodů rozsudku souhlasím, nelíbí se mi pohanění činnosti "království železnic" celkově. Přijde mi, že mladých mašinkářů moc nepřibývá a já věřím, že takové projekty jako KŽ mají alespoň jakousi šanci někoho z mladých nalákat nebo vůbec připomenout existenci tohoto hobby. Při mojí návštěvě KŽ, před dvěma lety, jsem měl zkušenosti 14 letého kluka s technikami z osmdesátých let a z expozice jsem byl docela unesený. Kdybych je nenavštívil, k mašinám bych se po 25 letech nikdy nevrátil...Nepředpokládám, že vnesu do tohoto hobby nějaký přínos. Ale myslím, že se shodneme, že větší základna příznivců bude výhodou.
Když se zeptám po "civilních" kamarádech na Chrudim nebo Pečky, nikomu to nic neřekne. Pojem Království železnic zná ale mnoho lidí. A věřím, že většina návštěvníků odchází spokojena, protože je mezi nimi velmi malé procento "měřičů zaoblení kabiny" a jiných přísných lidí z oboru
Až studium tohoto fora, nových výrobků a technik, zkušenosti zkušenějších mi otevřelo obzory. Ale za mne KŽ budu i nadále obhajovat, protože nechci zapomenout na pohled laika.
Mimochodem, napsal jste provozovateli svoje výhrady, aby další návštěvníci měli alespoň ty popisky jak říkáte?
Jindra Charvat píše:... Přitom vstupné je dost velké, aby například k Leonardu od Roca koupili origoš vagony a dlouhej uheňák, že by v realitě středočeského kraje spíše táhla 7 MW škodovácká 380, která se vedle ploužila s 3 historickými vagonky, než 4 MW Vectron atd.
Brejla píše:...Pokud chcete vidět pěkné, detailně zpracované kolejiště s logickým provozem, tak musíte navštívit výstavu nějakého modelářského klubu. Ale i tam už se v poslední době občas objeví zajímavé úlety.
hummus píše:Brejla píše:...Pokud chcete vidět pěkné, detailně zpracované kolejiště s logickým provozem, tak musíte navštívit výstavu nějakého modelářského klubu. Ale i tam už se v poslední době občas objeví zajímavé úlety.
A kterému klubu konkrétně se v poslední době podařil zajímavý úlet? A o co šlo?
Brejla píše:Jindra Charvat píše:... Přitom vstupné je dost velké, aby například k Leonardu od Roca koupili origoš vagony a dlouhej uheňák, že by v realitě středočeského kraje spíše táhla 7 MW škodovácká 380, která se vedle ploužila s 3 historickými vagonky, než 4 MW Vectron atd.
Malá oprava: Škoda 109 (řada 380) i Siemens Vectron (řada 383) provozované u ČD i ČDC mají stejný výkon 6,4 MW.
Jindra Charvat píše:Prosím nastudujte nejdříve materiály a opravu proveďte přesně, možná budete sám překvapený
Brejla píše:Tento "problém" s kvalitou těchto komerčních kolejišť už se tu řešil několikrát. Tato velká komerční kolejiště jsou stavěna na efekt, aby přilákala co nejvíce diváků a kvalita zpracování nebo nějaká logika provozu jde stranou. Podobné je to i na mnohem větším hamburském Wunderlandu.
Pokud chcete vidět pěkné, detailně zpracované kolejiště s logickým provozem, tak musíte navštívit výstavu nějakého modelářského klubu. Ale i tam už se v poslední době občas objeví zajímavé úlety.
Zpět na Modelářské výstavy a akce
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků