Stránka 9 z 11

Re: Království Železnic

PříspěvekNapsal: úte 05 říj, 2010 8:12 am
od Střelec
Aby mohl "yurax" vést svou pacifistickou propagandu, musel jeho existenci a svobodu v minulosti obhájit někdo jiný se zbraní v ruce. Bohužel, pacifisté, anarchisté, militantní vegetariáni, zelení aktivisté a další jim podobní jedinci mají díky svému přístupu na svědomí horší masakry, než ozbrojenci. Vraždí paměť národa. Falšování dějin, popírání historických faktů, vymývání mozků, likvidace historické dokumentace a památek.... Podobná verbež leze do zadku landsmanšaftu, léta se z historie snaží vymazat skutečnost, že československá armáda v březnu 1939 bránila v prostoru Podkarpatské Rusi a Východního Slovenska republiku (organizovaný odpor skončil až 17.3.1939), bagatelizuje boje s Freikorpsem v průběhu roku 1938, snaží se vymazat z paměti národa legionáře i boje doprovázející vznik republiky. Bolševici byli v tomhle oboru proti současné garnituře EU a US rektálních alpinistů ubozí amatéři. O bolševické vládě se též lže - ne že by realita byla lepší, než je nám současnou garniturou vnucováno, ale byla výrazně jiná.

Co se týká "military" témat v kolejišti - co takhle linie lehkého opevnění? "Řopíky" se staly typickou součástí naší krajiny. SDV dělá zatím jen jeden typ v H0. Pro TT a N by se daly využít odlévané kousky od Samek models v měřítku 1/144. Podle epochy se nabízí několik variant zpracování (budování, aktivace, poválečná reaktivace a modernizace, devastace, druhá vlna reaktivace a následně současný stav).

Re: Království Železnic

PříspěvekNapsal: úte 05 říj, 2010 10:48 am
od Petr Zatrepalek
Ty řopíky jsou teda dobrý námět pro Král. železnic! Rozhodně by v české krajině neměli chybět - jsou pro ní v oblasti pohraniční a hlavně kolem komunikací dost typický!!! Dokonce v případě Král železnic se dá část např. v krušnohoří udělat zarostlá a část např. v pošumaví udělat reaktivovaná (clonky střílen, nová chodbička ke vstupu atp)...

Re: Království Železnic

PříspěvekNapsal: úte 05 říj, 2010 3:51 pm
od Hloubkar
Reaktivovaná by mohla bejt i Bříza (Březinka) na kopci nad Náchodem. Dělá ji 1/230 Fort Models.

Re: Království Železnic

PříspěvekNapsal: úte 05 říj, 2010 4:34 pm
od Petr Zatrepalek
A v 1/72 ji dělal Intererwing, jinak Šatovský srub je 1/72 taky k mání. V nouzi by to šlo použít i v HO...

Jinak tou reaktivací jsem myslel ČSLA upravené řopíky proti třídnímu nepříteli (epocha III a IV) - ochrana proti atomovému výbuchu, nakrytí terénu, vstupní chodbička se šachtou aj...

Re: Království Železnic

PříspěvekNapsal: pon 08 lis, 2010 4:18 pm
od Hloubkar
Ruská obdoba Království. http://englishrussia.com/index.php/2010 ... ds-museum/
Pěkněj je ten Topol-M ve vagónu. To je správná militárie. :twisted:

Re: Království Železnic

PříspěvekNapsal: stř 17 lis, 2010 8:06 pm
od TTmili
Všiml jsem si toho jen já nebo to přijde divné i jiným? Ať se podívám na fotky jakéhokoli takovéhleho megalomanského projektu (snad mimo ten z Hamburku) tak na všech vidím kolejivo od Fleischmanna. Praha, Brno, tohle rusko a ještě jsem viděl jedno. Jakožto Téčkař neznám jejich přednosti ani zápory ale nějak mi to nejde do hlavy. Měl jsem pocit že nejlepší poměr kvality, ceny, modelovosti a sortimentu má PECO.

Re: Království Železnic

PříspěvekNapsal: stř 17 lis, 2010 9:38 pm
od Ferda
A kdo by štěrkoval ty kilometry kolejí?

Mimochodem nejlepší poměr má asi spíš Tillig. Jejich flexivexle umí vše od levé obloukové s poloměrem snad i 300 mm až po pravou obloukovou se stejným poloměrem a při nákupu podloží EW3 a 1 metru kolejového prutu tě vexel příjde na cca 70 - 80 Kč. Kunčická EW10 výjde na 120 -130 Kč :mrgreen: viz. viewtopic.php?f=1&t=3691&start=15 A modelovost je myslím taky na úrovni.

Re: Království Železnic

PříspěvekNapsal: sob 20 lis, 2010 6:36 pm
od Michal Dalecký
Je to presne tak jak rika Ferda. Snazil jsem se prosadit PECO i z hlediska spolehlivosti. Kluci a nakonec i vedeni to zamitlo prave diky nutnosti zasterkovani. Byl by take nasledne problem s jiznimi vlastnostmi, protoze pri tech metrech koleji se to vzdy nepodari zasterkovat na 100%.

Re: Království Železnic

PříspěvekNapsal: pon 03 led, 2011 11:50 am
od yurax
V KZ dole vystavuje nejaka firma celokovove O modely, veliky sortiment, nemecke pary, svycarske krokodyly, atd. Co je to za vyrobce, jen tak jsem si nan vzpomel, ze bych se podival a adresu jsem si tenkrat nezapsal. diky.

Re: Království Železnic

PříspěvekNapsal: pon 03 led, 2011 5:12 pm
od andy
Dlouho jsem KŽ nebyl, ale mohlo by se jednat o fa. ETS Praha s.r.o. http: http://www.ets.cz

Re: Království Železnic

PříspěvekNapsal: úte 19 dub, 2011 7:26 am
od Hloubkar
V pátek se chystám do Práglu, tak se chci zajít podívat. Je něco novýho? Jak vypadá pokrok na další části republiky?

Re: Království Železnic

PříspěvekNapsal: stř 13 črc, 2011 4:57 pm
od male zvire
Tak jsem se do Království Železnic konečně taky podíval a pocity z návštěvy mám spíš negativní.
Chápu že na model takovéto velikosti nikdy nemůže dosáhnout propracovanosti malých domácích kolejišť, ale tohle si mi místy zdálo opravdu odbyté. Troufnu si tvrdit že "Žďárská konkurence" na tom je mnohem líp. Náročnost údržby si kolejišť si dovedu představit a je mi jasné že to taky nebude žádný med, ale:
- na kolejištích bylo všehovšudy asi 15 FallerCar autíček, z toho 12 nefungovalo a dvě se navzájem postrkovala (autobus a náklaďák) a jako jediný fungoval náklaďák Penny Marketu.
- skla okolo kolejišť byla upatlaná tak, že přes ně místy nebylo skoro vidět. Co z toho ty děti které nevidí přes vrch potom můžou mít? Kdyby to dvakrát denně někdo obešel s hadrem a Ironem tak by to vypadalo určitě mnohem líp.
- všudypřítomného prachu se na takovéto ploše zbavit nedá, ale aspoň ty největší chuchvalce by to chtělo čas od času odstranit.

Střídání dne a noci super, ale vlaky by se občas mohly pohnout. Každá souprava vždy čeká aspoň 5minut ve stanici, potom 30vteřin jede k další kde zase 5minut čeká,...
Šerifové taky v pohodě, žádné zbytečné buzerace a když jsem jim vysvětlil že jim nehodlám žádnou mašinku ukrást protože mám jiné měřítko a chci si jí jenom vyfotit (což přes zapatlané sklo nešlo) tak mně nechali strčit foťák za zábrany a udělat si pár fotek odtud.

Obrovské plus je dle podle mně to, že ve vitrínách u stěn jsou vystavené výrobky malosériových výrobců (ESP, Miniatur,...), takže si je člověk může prohlédnout pěkně v reálu a potom nekupuje "zajíce v pytli".

Pokud tam někdo jde s malými dětmi, tak vřele doporučuji, ale pokud by se tam někdo chystal pro inspiraci tak ne-e.

Re: Království Železnic

PříspěvekNapsal: pát 05 srp, 2011 2:27 pm
od Tramvaj
Také jsem před časem navštívil KŽ ,jako prezentace modelové železnice je to super,těch rozzářených dětských očí tam bylo spousty
a pokud se z některých,třeba právě díky této návštěvě stanou mašinkáři,bude to moc dobře.
Hodnotit kvalitu kolejišť nebudu,ale určitě mému oku nelahodila.Nedostatky již kolegové popsali.
Určitě bych mimo těch vlakodromů udělal alespoň něco menšího,něco co by se dalo nazvat modelovou železnicí.

Re: Království Železnic

PříspěvekNapsal: sob 06 srp, 2011 9:44 am
od dnovy
Byl jsem tam ve středu...Pro děti supr, pro modeláře nic moc. Ale já tam byl s klukem takže nadšení bylo:-)

Re: Království Železnic

PříspěvekNapsal: pon 22 dub, 2013 5:21 pm
od mkcompTT
Na webových stránkách Království železnic jsme se dozvěděli, že otevřeli nový kraj a hlavní město. Proto jsme to šli zkontrolovat a výsledek kontroly můžete vidět zde. Bohužel musím vyjádřit, že jsme poněkud zklamáni. Zejména tím, v jakém počtu a v jakém řazení bylo možné vidět jednotlivé vlakové soupravy. Za poměrně slušnou cenu za vstupenku jsme očekávali více muziky. Aspoň nám to bylo vynahrazeno zdařilými modely některých dominant. Posuďte sami. http://www.youtube.com/watch?v=y6pDsOJzX18