Ve dnech 26.-29.5. 2022 se v německém Hanau konalo pravidelné jarní modulářské setkání měřítka N. Setkání mělo velmi přátelskou atmosféru, nikdo se nerozčiloval když něco na některém modulu nefungovalo dokonale, nebo někdo udělal chybu při obsluze. Ovládání stanic bylo založeno na systému RGZM, to blíž popíšu v samostatném příspěvku. Podstatnou změnou proti dřívějším setkáním bylo ovládání stanic, je znát zavádění elektroniky. Už žádná stanice neměla ovládání na základě centrálně umístěných přepínačů s označením účelu, ovládání bylo buď mechanickým panelem se schematem stanice a tlačítkovým ovládáním volbou cest odkud-kam, nebo obdobným způsobem ovládání prostřednictvím obrazovky počítače.
K vidění byla spousta modulu se zajímavými náměty, vždy v perfektním provedení. Několik dám do samostatného příspěvku. Na části moduliště byla modelována elektrická trakce ve formě stožárů, bez skutečného trakčního drátu (ten není v plánu ani do budoucna, protože by to způsobovalo problémy s čištěním kolejí. To je u měřítka N podstatné, hnací vozidla jsou totiž velmi lehká a již malá znečištění kolejí a koleček způsobují problémy.
Na takto velkém kolejišti si užijí zejména milovníci nákladního provozu s manipulací, nejsou výjimkou vlaky o 20 - 30 vozy s "nákladem" pro několik stanic, v nichž je nutné příslušné vozy odpojit, jiné připojit a s vlakem pokračovat. V tom se projeví výhoda měřítka N, ne že by to u větších měřítek nebylo možné, rozdílné jsou ale prostorové požadavky jak na velikost sálu, tak na mechanické rozměry stanic. Usnadňuje to transport.