Ahoj vespolek ,
Bylo to krásné . Je to trochu daleko , ale když to srovnám s cestou z Prahy po rozbité D1 a okreskami do Hluku , tak ten Wolfensweiler byl na cestu pohodlnější . Hlavně to nedrncalo , což moduly ocenily .
Německá strana ocenila T478.1 a přijala je na všech nákladních vlacích z Hrabové . Ten zvuk si zamiluje každý ( Artol pánové , Artol , Peter a Gabo - jste nejlepší ) . Ale na druhou stranu si zřejmě pořídím nějaký postarší diesel SNCF ( BB 62 ...? ) na vlaky s koksem do Forbachu .
Podívejte se na :
https://www.youtube.com/watch?v=qychJPc ... e=youtu.be . Doporučuji zvýšit pozornost po 8 min .
Levostranému provozu se nedivte , je tam znát blízká Francie
Drátovna skvělá , kolejnicové brzdy v Greifensteinu funkční , sunuté vlaky s řídícím vozem už ve 3 e. .
Za rok určitě znova .
S veškerou úctou Uhlobaron .