cipisekmp píše:Jeste se me libi ze se TT neboji smyckoskrytaku. Aspon pri nasich vystavach je smycka na konci velmi vhodne reseni. Nevim jestli by byla vhodne i pri jezdeni dle pravidel Frema nebot v realu se proste vlak neootoci, na druhou stranu v realu neni skrytak.
Smyčkoskryťáku netřeba se bát: nákladní vlak s relačními zásilkami stejně zpracováváte, takže je fuk, jak přijede; tranzitní nákladní vlak bývá často ucelenka - a na té stejně na první pohled nepoznáte, jak je otočená. Osobní vlaky v epoše III musí mít D vždy vepředu, takže smyčka je ideální; trochu problém je v epoše IV, kdy už se D nepřeřazovaly: ale dá se použít "hradecké" řešení a stavět soupravy např. 2 Ba + BDa + 2 Ba. A vždycky máte možnost, když potřebujete soupravu neotočit, vjet do skryťáku přímo spojkou, nikoliv smyčkou.
Zdraví duchovní otec