Stránka 2 z 3

PříspěvekNapsal: pon 02 úno, 2009 4:46 pm
od konopaslik
Tak to jo. Já už jsem se lekl, co to zas chystáte za zběsilou akci. :) Do tohohle stopro jdu. :)

PříspěvekNapsal: pát 06 úno, 2009 4:49 pm
od Michal Dalecký
Tak jsem tu prvni :lol: Vsichni co byli na veletrhu vedi :) Ted jedu zpracovat report do magazinu. Pro ostatni. Teste se na Hektora v H0, super novinky od Nocha, Fotky Brejlovce od Rivarossi atd. Snad to stihnu do pulnoci zpracovat.

PříspěvekNapsal: pát 06 úno, 2009 6:47 pm
od konopaslik
Michal Dalecký píše:Tak jsem tu prvni :lol: Vsichni co byli na veletrhu vedi :) Ted jedu zpracovat report do magazinu.


Přestože nám již oči padají únavou a ani párátka mezi víčky nejsou stoprocentním řešením spánkového deficitu, posádka našeho vozu se dohodla, že velkoryse počká do 00:01, aby si mohla přečíst onen slíbený článek. :o)

PříspěvekNapsal: pát 06 úno, 2009 7:28 pm
od Radek Mende
Tak jsem tu až třetí,asi jsme měli moc pomalého řidiče,
nebo že by to bylo tím,že konopaslik vyjedl celý Mc Donald?
Pokud jde Michale o mne ,počkám na článek klidně až do 4.00 :lol:

PříspěvekNapsal: pát 06 úno, 2009 9:21 pm
od PaMi
Dle mého názoru, jedna z nejrevolučnějších novinek na veletrhu Norinberk 2009:

Následující zařízení: Lokomotivní dekodér, z kterého jdou drátky do spřáhla. Toto digitálně ovládané spřáhlo má v sobě kontakty a je možno proti němu připojit další spřáhlo. Při jejich spojení dojde k propojení i kontaktů. Z druhého spřáhla vedou dráty do vagónového subdekodéru, který má 2+2 výstupy (+2 výstupy vysvětlím později). Takhle je možno zapojit až 50 vagónů z nichž každý má svůj subdekodér. Tím můžete v každém vagónu ovládat dvě funkce (např. osvětlení + otevírání dveří). Jako poslední je možno zapojit opět lokomotivní dekodér. Jak to nakonec vypadá?
Když použijete na začátek i konec vlaku lokomotivu, tak lokomotivy jsou zkalibrované a jedou naprosto stejně rychle. U každého vagónu můžete nezávisle ovládat dvě funkce. Dále můžete říct: "chci rozpojit vlak mezi třetím a čtvrtým vagónem" a spřáhlo se rozpojí a lokomotiva popojede o nějaký ten centimetr. Ve chvíli, kdy visí spřáhlo "ve vzduchu" - není k němu připojeno další spřáhlo, aktivuje se další signál na subdekodéru (to jsou ty signály +2) to se používá k rozsvícení červených koncových světel na posledním vagónu. Když necháte vagóny s vlastním napájením stát na kolejišti bez lokomotivy, tak zůstane poslední stav (rozsvícený vagón apod. Není možno jej ale samostatně ovládat. To je možno až po připojení lokomotivy s řídícím dekodérem. Když se lokomotiva připojí k vlaku, tak si "očuchá" kolik má připojeno vagónů a podle toho nastaví svoji jízdní křivku (když je zapojeno 20 vagonů, tak je brzdná dráha jiná, než když je zapojený jenom jeden vagón).
Prosím popisuji zde funkčnost co lze použitím těchto dekodéru, spřáhel a subdekodérů docílit, tak jak mi to předvedli na výstavě. Nepopisuji technické detaily ani způsob řešení.
A kdo to má na svědomí? Tato firma: www.tec4trains.de
Celý předváděný systém je teprve v prototypu a stále se dolaďuje software. Proto kompletní popis na webu nenajdete. Prý to bude k dispozici ve druhém čtvrtletí letošního roku.
Jo a je to samozřejmě jenom pro HO

PříspěvekNapsal: pát 06 úno, 2009 9:24 pm
od Dan Buchtela
Hlásím se tedy až jako čtvrtý, zkusím zítra udělat malý reportík o N-kových novinkách... Není toho kdoví kolik a po loňském Sergeji a rychlíkáčích ČSD trošku půst, ale pár zajímavostí jsem přece jen našel.

Ad NOCH, ano měli tam pěkné věci, sám jsem koukal. Pustili se mimo jiné rovněž do pěkných foliáží (název Natur+), do laserované vegetace (a nejen vegetace) apod. Zkrátka zdravá konkurence. Ale pokud jde o foliáže:
1) jsou poněkud menší za poněkud vyší cenu :-)
2) my vás budeme novinkami zásobovat v průběhu celého roku, ne jen po Norimberku :P

PříspěvekNapsal: pát 06 úno, 2009 10:28 pm
od Dan Buchtela
konopaslik píše:Přestože nám již oči padají únavou a ani párátka mezi víčky nejsou stoprocentním řešením spánkového deficitu, posádka našeho vozu se dohodla, že velkoryse počká do 00:01, aby si mohla přečíst onen slíbený článek. :o)

Tak Martine, jak tak koukám do Magazínu, můžeš začít číst a pak jít spát s předstihem proti plánu :-) Modely.biz evidentně sliby plní!

PříspěvekNapsal: pát 06 úno, 2009 10:53 pm
od TTmili
Já už to mám taky projetý. Jako Táčkař sem toho moc nenašel (taky aby jo) ale trochu mě zarazila ta poznámka u Bmo. To s tím barevným řešením. Je pravda že ta šedá je o odstín světlejší ale jinak je zbarvení přesně podle originálu ne?

PříspěvekNapsal: sob 07 úno, 2009 6:11 am
od Radek Mende
TTmili :možná by ta modrá mohla být trochu světlejší,a možná ,že Michal myslel ty červené dveře,já ho viděl s modrýma dveřma.
Mně trochu zarazilo,že u Kuehna neměli vystavenou 103 ,zatímco u Tilliga ano.
To vypadá,že jí Kuehn hned tak do prodeje nedá. :cry:

PříspěvekNapsal: sob 07 úno, 2009 3:20 pm
od Jarda H.
Michal Dalecký píše:Tak jsem tu prvni :lol: Vsichni co byli na veletrhu vedi :) Ted jedu zpracovat report do magazinu. .....



Těším se na pokračování reportáže a hlavně fotek, i když v TéTé jsme na tom už tradičně biti :cry: ! No jo, ale na eN-ko (asi :wink: ) nemám oči a v H0 se vejde v paneláku tak akorát ovál na koberec do obýváku.

PříspěvekNapsal: sob 07 úno, 2009 5:53 pm
od Michal Dalecký
U toho Bmo ma byt strecha a boky svetle sede ne? V realu to maji temer bile, snad i do kremova.

Bmto Kuhen - barva

PříspěvekNapsal: sob 07 úno, 2009 6:28 pm
od Mirek Moc
Dle informací získaných od Davida Strupa by měly být vozy Bmto od Kuhen upraveny do trochu jiného barevného schématu. Světle šedá střecha a boky (jak píše Michal), modrá do světlejšího odstínu a dveře více do oranžova. Do výroby půjde ta vrchní barevná verze. Tak z toho nakonec bude hezký model :-)

Jo a ještě jedna důležitá informace. Na rok 2010 je plánována verze Bmo v provedení ČSD.

Obrázek

PříspěvekNapsal: sob 07 úno, 2009 6:29 pm
od Dan Buchtela
Dovoluji si nabídnout případným zájemcům o novinky velikosti N malou reportáž z letošního Norimberka:
http://www.zababov.cz/index.php?id=958

Re: Bmto Kuhen - barva

PříspěvekNapsal: sob 07 úno, 2009 6:33 pm
od Michal Dalecký
Mirek Moc píše:Do výroby půjde ta vrchní barevná verze. Tak z toho nakonec bude hezký model :-)
Prima, takhle to fakt bylo do oci bijici na prvni pohled.

PříspěvekNapsal: sob 07 úno, 2009 7:14 pm
od Pája
:cry: Ách jóó,tak já si počkám na ty ČSD ještě rok.Dík za info