ladiznet píše:Tak po x-tém prostudování plánů jsem zjistil následující :
Roku 1892 vedl drátovod opravdu k železničnímu přejezdu, kde se ovládala vjezdová návěst.
Roku 1929 byl již drátovod prodloužen až do staniční budovy.
Ještě jedna myšlenka.
Opravdu měla stanice v roce 1892 návěstidla? Není možné, že u přejezdu se ovládaly strážníkem z domku dvoje závory, a to klikou přímo závory přes místní přejezd, a přes vedle stojící pohon a drátovody pak ještě další přejezd dále na trati, který ovládal ten samý strážník z tohoto místa u závor před strážním domkem? Koukal jsem na mapy, že přibližně 700m od stanice je v lese další přejezd, tedy alespoň dnes. Návěstidla stanice žádná neměla a proto nebylo třeba mít drátovody dotažené až ke staniční budově. Jednalo se opravdu jen o drátovody od strážního domku k přejezdu pro ovládání závor.
V roce 1929 pak už jsou zakresleny v plánku drátovody až do staniční budovy, protože stanice už je vybavena vjezdovými návěstidly, pravděpodobně i s předvěstmi a proto vedou drátovody až k výpravčímu.
Neznám dobové plány stanice ani detaily o jejím zabezpečení, jen mě to napadlo jako možné vysvětlení.