Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Jarda H. píše:osobní doprava po dlouhá léta zastoupena pouze 2 páry smíšených vlaků denně, ale zde jsou velmi netypicky i s vozy či oddíly 1. třídy. ...
ladiznet píše:V Křimově stojí dodnes (podzim 2014) toto :
hank píše:Jarda H. píše:osobní doprava po dlouhá léta zastoupena pouze 2 páry smíšených vlaků denně, ale zde jsou velmi netypicky i s vozy či oddíly 1. třídy. ...
Před motorizací zřejmě většinou s lokomotivami IIIa BEB/324.3 ČSD, ale dochovala se i fotka "ústecko-teplické" 253.2 evidentně už po zestátnění, tj. po roce 1923, s osobním (nebo smíšeným?) vlakem ve stanici Reitzenhein... Na Vejprty ovšem všechny druhy vlaků vozila i původní buštěhradská "pět-áčka", lok. Va BEB/524.101 až 6 ČSD, proč by se některá nemohla zaběhnout i do Reitzenheinu?
Ale jestli to chcete modelovat poctivě, budete mít problém - ani po dlouholetém pídění nemám výkresy původních buštěhradských uhláků, natož kupáků, tj. starých oddílových osobních vozů, které občas dosluhovaly na "lokálkách", tj. právě i na vejprtské, ještě i "za republiky". Na druhé straně mám kompletní přehled buštěhradských průchozích osobních a služebních vozů od konce 80. let 19. stol., tj. přesně ty typy, které tam jezdily i po zestátnění před motorizací, tak kdyby někdo potřeboval, napište SZ...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků