Sklárna - vlečka

Ahoj,
zajímalo by mě, zda někdo z Vás nemá zkušenost s provozem sklárny.
Na svém kolejišti plánuji vlečku. Bude na kraji kolejiště a většina z níže popisovaného provozu bude tedy pouze fiktivní (nebo malovaná kulisa) a skutečně modelovat budu pouze věci těsně u kolejí - viz náčrtek. Vlečka samotná bude zatím to bude pouze jedna celkem krátká kolej, časem se možná rozšíří i za stávající hranu kolejiště. Při přemýšlení nad motivem vlečky jsem se rozhodnul pro sklárnu.
Protože bych nerad modeloval úplný paskvil, rozhodl jsem se se svým záměrem podělit zde. Třeba se najde nějaký odborník (nejlépe někdo jako je hank přes papírny) a zhodnotí můj záměr.
Základní popis: Předpokládám, že sklárna bude používat většinu surovin (písky, živce) z okolí a vlečka bude sloužit především k odvozu hotových výrobků. Kromě toho bude sloužit k návozu přísad do skla (chemie, střepy), obalového materiálu (karton, krabice, palety) a zejména paliva (TTO-mazuty nebo LTO nebo jiné ropné deriváty). Sklárna před časem přešla od topení uhlím na jiná paliva, protože v okolí se nenachází žádný plynovod. TO se naváží v kotlových vozech (po jednom 2n nebo 4n voze) a stáčí se do zásobníků. Sklářské pece jsou samozřejmě vybaveny elektrodovým příhřevem taveniny, takže součástí areálu sklárny bude i trafostanice 22,0 /0,4 kV.
Předpokládaný objemu tavení okolo 100 - 150t/den. Počítám se spotřebou paliva cca 15-20 t /den - počítáno velmi zhruba. To je buď 1 vůz R, nebo 1/2 vozu Ra).
Pro odvoz výrobků (70-100t/den) mi vychází mi cca vychází 2-5 krytých vozů (Ztr). Část produkce se už expeduje o silnic a při výrobě skla je též určité procento zmetků a střepů, které se opětovně zpracovávají.
Co se týká návozu počítám max. s 1-2 vozy(kryté)/den, tyto vozy budou opětovně naloženy.
Pak vychází mi obrat vozů na vlečce 5-8 vozů/den. Vlečka bude obsluhována 2x denně, což je vzhledem ke kapacitě vlečky (3+1 vůz - viz obrázek) nutné.
Při posuzování prosím o přihlédnutí, že vlečka je budována kvůli provozu, proto jsou počty čísla opravdu našponované.
Nakonec přikládám jednoduchý náčrtek a zajímá mě co vy na to.
Předem díky za názory.
zajímalo by mě, zda někdo z Vás nemá zkušenost s provozem sklárny.
Na svém kolejišti plánuji vlečku. Bude na kraji kolejiště a většina z níže popisovaného provozu bude tedy pouze fiktivní (nebo malovaná kulisa) a skutečně modelovat budu pouze věci těsně u kolejí - viz náčrtek. Vlečka samotná bude zatím to bude pouze jedna celkem krátká kolej, časem se možná rozšíří i za stávající hranu kolejiště. Při přemýšlení nad motivem vlečky jsem se rozhodnul pro sklárnu.
Protože bych nerad modeloval úplný paskvil, rozhodl jsem se se svým záměrem podělit zde. Třeba se najde nějaký odborník (nejlépe někdo jako je hank přes papírny) a zhodnotí můj záměr.
Základní popis: Předpokládám, že sklárna bude používat většinu surovin (písky, živce) z okolí a vlečka bude sloužit především k odvozu hotových výrobků. Kromě toho bude sloužit k návozu přísad do skla (chemie, střepy), obalového materiálu (karton, krabice, palety) a zejména paliva (TTO-mazuty nebo LTO nebo jiné ropné deriváty). Sklárna před časem přešla od topení uhlím na jiná paliva, protože v okolí se nenachází žádný plynovod. TO se naváží v kotlových vozech (po jednom 2n nebo 4n voze) a stáčí se do zásobníků. Sklářské pece jsou samozřejmě vybaveny elektrodovým příhřevem taveniny, takže součástí areálu sklárny bude i trafostanice 22,0 /0,4 kV.
Předpokládaný objemu tavení okolo 100 - 150t/den. Počítám se spotřebou paliva cca 15-20 t /den - počítáno velmi zhruba. To je buď 1 vůz R, nebo 1/2 vozu Ra).
Pro odvoz výrobků (70-100t/den) mi vychází mi cca vychází 2-5 krytých vozů (Ztr). Část produkce se už expeduje o silnic a při výrobě skla je též určité procento zmetků a střepů, které se opětovně zpracovávají.
Co se týká návozu počítám max. s 1-2 vozy(kryté)/den, tyto vozy budou opětovně naloženy.
Pak vychází mi obrat vozů na vlečce 5-8 vozů/den. Vlečka bude obsluhována 2x denně, což je vzhledem ke kapacitě vlečky (3+1 vůz - viz obrázek) nutné.
Při posuzování prosím o přihlédnutí, že vlečka je budována kvůli provozu, proto jsou počty čísla opravdu našponované.
Nakonec přikládám jednoduchý náčrtek a zajímá mě co vy na to.
Předem díky za názory.