Stránka 1 z 1

rekonstrukce tratě 160 a 170

PříspěvekNapsal: čtv 18 zář, 2014 8:55 am
od semza
Na web jsem přidal články ohledně rekonstrukce těchto tratí, postupně budu přidávat další informace a hlavně fotografie nejen rekonstruovaných stanic a traťových úseků, ale i technologie a stavebních strojů.

více na http://www.ho-moduly.cz

Petr

PS: i když kolem jezdím denně, může se stát, že zveřejním nepřesnost, budu rád za její korekci, děkuji

Re: rekonstrukce tratě 160 a 170

PříspěvekNapsal: ned 26 črc, 2015 7:35 pm
od semza
Po delší době aktualizace článku o rekonstrukci tratě 170 - http://ho-moduly.cz/?p=168

Re: rekonstrukce tratě 160 a 170

PříspěvekNapsal: pon 27 črc, 2015 1:04 pm
od Michal Šuhajda
Ahoj, jen drobná technická poznámka most na Doubravce je přes Úslavu, ne přes Radbuzu. Co se týká navazujícího úseku, údajně je vyražena více než třetina prvního tubusu a štít postupuje tempem 30m/den.

Re: rekonstrukce tratě 160 a 170

PříspěvekNapsal: stř 29 črc, 2015 5:23 pm
od semza
Díky Michale za upřesnění, máš samozřejmě pravdu a to kousek nad Úslavou bydlím přes 30 let :-), už jsem to opravil

Re: rekonstrukce tratě 160 a 170

PříspěvekNapsal: stř 29 črc, 2015 5:25 pm
od semza
Co se týká tunelu, tak se těším na nějaký den otevřených dveří :-)