ČME 5

Skutečná železnice, odkazy na fotografie, zajimavá místa, setkání apod.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

ČME 5

Příspěvekod Pája » úte 04 pro, 2007 3:26 pm

Pánové,nemáte někdo náhodou tech.výkresy Na ,,Maxi čmeláka",nebo aspoň základní rozměry:šířka,výška,délka přes nárazníky,délka kabiny,rozvor náprav podvozku,vzdálenost otočných čepů dvou sousedních a pak i hlavních čepů podvozků.Hodily by se mi i fotky a to hl. střechy a podvozků . Předem díky
Uživatelský avatar
Pája
 
Příspěvky: 834
Registrován: stř 08 srp, 2007 6:05 pm
Bydliště: Praha -Suchdol

Příspěvekod Jarda H. » úte 04 pro, 2007 6:13 pm

Tohle může být docela oříšek :wink: protože mám dojem, že těžká lokomotiva na posun ČME 5 byla vyrobena pouze v ověřovací sérii, že se sériově ani nezačala vyrábět :?:

Nemusím mít pravdu, protože člověk není tvor neomylný, a potom se najde někdo, kdo má poptávané informace k dispozici ?!
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

čme 5

Příspěvekod Ala » úte 04 pro, 2007 7:04 pm

Pošlu Ti to naskenované .
Ala
 
Příspěvky: 24
Registrován: čtv 25 led, 2007 8:01 pm

Re: čme 5

Příspěvekod Pája » úte 04 pro, 2007 10:24 pm

Ala píše:Pošlu Ti to naskenované .

Veliké díky - to šlo velice rychle :shock: :wink: - Ještě se někdo vytaste s těmi fotkami podvozků a střechy a já smeknu .... Za dva měsíce schánění jsem se dostal po kousíčkách (něco málo v knihách,něco na netu,od lidiček znalých daném oboru k pár informacím,kolik utáhla,spotřeba,výrobní a provozní problémy,hmotnost a částečně i osud skoro všech z 12 vyrobených kusů a pár fotek a pak jsem objevil poměrně rozsáhlý článek,žel celý v Azbuce-a tou bohužel už nevládnu (pokud by si někdo troufl na technický překlad,tak sámo poskytnu) . Je to sice obluda,ale mě učarovala . Díky všem
Uživatelský avatar
Pája
 
Příspěvky: 834
Registrován: stř 08 srp, 2007 6:05 pm
Bydliště: Praha -Suchdol

Příspěvekod Zdenek Valter » úte 04 pro, 2007 10:55 pm

Jarda H. píše:Tohle může být docela oříšek :wink: protože mám dojem, že těžká lokomotiva na posun ČME 5 byla vyrobena pouze v ověřovací sérii, že se sériově ani nezačala vyrábět :?:

Nemusím mít pravdu, protože člověk není tvor neomylný, a potom se najde někdo, kdo má poptávané informace k dispozici ?!


No podle mne se vyráběla a exportovala do tehdejšího CCCP ;-)
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2675
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod Pája » úte 04 pro, 2007 11:13 pm

Jak jsem psal výše:vyrobeno jen 12 ks,dva prototypy putovaly do depa MOSKVA - LJUBLINO a 10 strojů ověřovací série do depa DEBALCEVO na Ukrajině.Bohužel žádná již asi není v provozu :cry: :cry: :cry:
Uživatelský avatar
Pája
 
Příspěvky: 834
Registrován: stř 08 srp, 2007 6:05 pm
Bydliště: Praha -Suchdol

Příspěvekod Pája » pát 07 pro, 2007 7:06 pm

Chvilku mi trvalo než jsem znovu našel odkaz : http://railroad.100megsfree5.com/L5/Disel-ChME5.html .Pokud by se to někomu podařilo přeložit a byl by ochotný se podělit-byl bych vděčný.
Uživatelský avatar
Pája
 
Příspěvky: 834
Registrován: stř 08 srp, 2007 6:05 pm
Bydliště: Praha -Suchdol

Příspěvekod Zdenek Valter » pát 07 pro, 2007 7:33 pm

Pája píše:Chvilku mi trvalo než jsem znovu našel odkaz : http://railroad.100megsfree5.com/L5/Disel-ChME5.html .Pokud by se to někomu podařilo přeložit a byl by ochotný se podělit-byl bych vděčný.


V kostce - je tam popis té mašiny kde byla poprve vystavena atd. atd.- mimochodem nemáš náhodou Typák ?
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2675
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod Gif3 » úte 11 pro, 2007 3:48 pm

Tezko rict jestli vam to pomuze, ale dva pokusy o automaticky preklad do anglictiny (cestina bohuzel neni k dispozici):
http://www.worldlingo.com/S1790.5/trans ... ChME5.html
http://www.google.com/translate?langpai ... ChME5.html
Ze zkusenosti - prvni web dava vetsinou vic smysl, druhy miva vetsi slovni zasobu.
PS: Jako druhy odkaz musite nakopirovat cely radek, forum odkaz zkrati.
Gif3
 
Příspěvky: 7
Registrován: úte 11 pro, 2007 3:44 pm
Bydliště: Brno

Příspěvekod sco_27 » úte 11 pro, 2007 4:30 pm

Gif myslim si ze to urcite pomoze.... ved kdo ma doma wintran tak si to moze pokojne z AJ dat do Cz alebo Sk...
sco_27
 
Příspěvky: 534
Registrován: ned 06 kvě, 2007 12:24 pm

Příspěvekod nexus » stř 12 pro, 2007 4:20 pm

Článek v němčině + foto + nákres je na http://www.ukraine-eisenbahnreisen.de/html/tschme5.html
Uživatelský avatar
nexus
 
Příspěvky: 167
Registrován: čtv 29 lis, 2007 9:16 am
Bydliště: Nový Bydžov

Příspěvekod sco_27 » pon 24 pro, 2007 3:09 pm

Ahoj, vyhrabal som v archive nasko mini KZM niake foto CME 5 neviem nic viac... Mozno pomoze. Tu je : http://sco27.rajce.idnes.cz/CME_5/ .
sco_27
 
Příspěvky: 534
Registrován: ned 06 kvě, 2007 12:24 pm

Příspěvekod juroH0 » pon 24 pro, 2007 5:35 pm

no podla oznacenia je to myslim prototyp.... :?
Uživatelský avatar
juroH0
 
Příspěvky: 900
Registrován: stř 11 dub, 2007 12:59 pm
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod Pája » pon 24 pro, 2007 8:58 pm

Je to druhý ze dvou prototypů dodaných v roce 1986 do depa Moskva-Ljublino
Uživatelský avatar
Pája
 
Příspěvky: 834
Registrován: stř 08 srp, 2007 6:05 pm
Bydliště: Praha -Suchdol

Příspěvekod Pája » čtv 27 pro, 2007 6:14 pm

Pánové a případné dámy zde na fóru,problém s nedostatkem obrazové dokumentace,i když už jste mi hodně pomohli,stále trvá.Stále sháním foto detailů střechy a podvozků (kvůli výrobě masek a podvozků). Pls, (nějaké info je prý i v knize "Pod značkou ČKD"-nemáte jí náhodou někdo v knihovně,já ji nemohu sehnat. Děkuji
Uživatelský avatar
Pája
 
Příspěvky: 834
Registrován: stř 08 srp, 2007 6:05 pm
Bydliště: Praha -Suchdol

Další

Zpět na Podklady ke stavbě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků