Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Tomáš píše:měl by někdo nějaký obrázky takovýho depa,kde se bude hlavně zbrojit motorová trakce...spíš něco menšího jen pro pár strojů...nebo i nějaký plánky,co jsem koukal tak vše je dost velký mě by se to mělo vejít na plochu 40x55 cm TT...vím,že to bude asi dost velkej problém ...a nebo nějaký turnusový stání přez noc
Tomáš píše:byla by ještě nějaká další možnost? toto je klasické řešení na malém prostoru.možná jsem se zprvu špatně vyjádřil .chtěl bych něco kam bych mohl "parkovat" 850ky atd..spíš turnusové odstavování jak depo
Tomáš píše:byla by ještě nějaká další možnost? toto je klasické řešení na malém prostoru.možná jsem se zprvu špatně vyjádřil .chtěl bych něco kam bych mohl "parkovat" 850ky atd..spíš turnusové odstavování jak depo
Jan Jirásek píše:Tomáš píše:byla by ještě nějaká další možnost? toto je klasické řešení na malém prostoru.možná jsem se zprvu špatně vyjádřil .chtěl bych něco kam bych mohl "parkovat" 850ky atd..spíš turnusové odstavování jak depo
No možností je více, jinak se to dělá u nás a jinak třeba v NSR. Záleží co se kde vžije a pak se leta používá a nebo co je dle provozu nutné pro určitou stanici která např. v době nocování motorového vozu, žije nočním manipulačním životem s nákl. vozy. Pokud jde jen o vozy 850, na to není potřeba vůbec něco psát. Stačil by nějaký šturc (krátká kolej) třeba větvěna hned od první před hlavní budovou - něco jako vlečka do uhelných skladů ap. tohle je vážně na šírší debatu, něco lze odkoukat ze skutečného provozu a něco si člověk vymyslí sám. Já se tedy přikláním k realizaci ze skutečných a zažitých zvyklostí ze sítě ČD.
Pokud 850 bude nocovat v nějaké průběžné stanici která jest v širé trati, určitě jej nebudeme odstavovat na nějakou manipulační kolej a která je zároveň i kolejí poslední (nejdále) od výpravní budovy. Mnohokrát jsem viděl, že nocující motor se po příjezdu do takové stanice stáhl z dopravní koleje na manipulační - tedy tu výše jmenovanou - hned u dopr. kanceláře, musí zde být zachován ale výhled do levé a pravé části stanice pro výpravčího. Pokud z této koleje nejsou větveny vlečky uhel. skladů nebo nepoužívané skladiště ap. můžeme tuto kolej k nocování používat.
Já bych se ale přiklonil k té remízce. V síti ČD je hodně remízek, kde je zachován vodní jeřáb, jáma apod. to neznamená, že když nebudeš mít parní provoz, tak tam toto zázemí nemůže existovat. Remízka je pouze pro hnací vozidla k tomu určena a nezasahuje a není ani ovlivněna provozem na hlavních a manipulačních kolejí té které stanice. Udělat to můžeš nakonec dle sebe, každopádně remízka pro 2x stání ať je to jakákoliv epocha - má své kouzlo a nocovat v ní může třeba i 742 nebo 850.
Pavel Dryml píše:To je takové modré V na modrobílém stožáru. Buď je neproměnné pak při posunu dává výhybkář popřípadě vedoucí posunu ruční speciální návěst posun dovolen nebo jsou na tom V tři světla v pokračování V tj. nahoře dvě dole jedno a po rozsvícení světel se smí posunovat.
viz. ČD D1 a ČD D2
Petr Zatrepalek píše:A co třeba zbrojení z Čerčan, viz http://www.railnet.sk/view.php?cisloclanku=2005071903 nepomohlo by jako námět?
Ivo Mahel na http://pandora.idnes.cz/part/2006/10/18044 píše:(...)
Vyckavaci navestidla oznacuji mista, kde ma lokomotiva zastavit a strojvedouci vyckat na dalsi pokyn k jizde. Napriklad na kolejich spojujicich stanici s depem bylo jedno vyckavaci navestidlo tak, aby krylo vjezd do stanice (u namezniku vyhybky, kterou se depo napojovalo na stanicni kolejiste) a druhe v opacnem smeru pro vjeti do depa (napriklad pred onou vyhybkou), pripadne i na dalsich mistech depa, kde bylo pravidelne potrebne zastavit. Pokud bylo vyckavaci navestidlo vybaveno bilymi svetly, dala se dalsi jizda povolit jejich rozsvicemim, jinak jen rucnimi navestmi.
(...)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků