Jindřichovice pod Smrkem

Napsal:
stř 04 led, 2012 7:41 pm
od radekkrupka
Jindřichovice pod Smrkem
Dopravna na trati 039, kterou prošla řada změn. Kdysi mezilehlá stanice, která se po zrušení trati do Polska v roce 1945 stala opět stanicí koncovou, je dnes z provozního pohledu spíše zastávkou s objízdnou kolejí. Kolejiště je značně redukováno, ale pozůstatky lepších časů jsou zde dodnes patrné. Z této trati je i předchozí Hajniště a ještě bude Nové Město pod Smrkem...
Pro mě moc zajímavá návštěva.
Re: Fotografie stanic

Napsal:
sob 07 led, 2012 9:35 am
od Max
JIndřichovice - "tudy se kdysi, mezi lety 1904 a 1945, jezdilo dále směr Pobiedna a Mirsk" -
v té době se asi jmenovaly ty stanice jinak, že ?
"Budova je velká. Ovšem je třeba si uvědomit, že dříve byla stanice mezilehlá ......a také zde bylo zázemí pro lokomotivy."
No - především to byla PPS - pohraniční přechodová stanice, proto ta veliká budova, podobně jako Dolní Poustevna, Meziměstí, Moldava a ostatní PPS. Byli tam nejen železničáři, ale i financové obou zemí ! A bydleli tam všude i se svými rodinami.
Re: Fotografie stanic

Napsal:
pon 09 led, 2012 1:45 pm
od Jarda H.
Jindřichovice pod Smrkem - internetové pokračování ... krátká informace o pohraničním úseku trati a něco málo fotek - především fotka "zeleného" tunelu vegetace na původní trati je super ....
http://www.pshzd.cz/jindrichovice-pod-smrkem.html
Re: Fotografie stanic

Napsal:
pon 09 led, 2012 3:37 pm
od radekkrupka
Jarda H. píše:Jindřichovice pod Smrkem - internetové pokračování ... krátká informace o pohraničním úseku trati a něco málo fotek - především fotka "zeleného" tunelu vegetace na původní trati je super ....
http://www.pshzd.cz/jindrichovice-pod-smrkem.html
Sakra chtěl jsem to přidat, ale zapomněl jsem

Z těch fotek je nejzajímavější remíza - jak za těch pár let sešla na kráse...