Na vlečkách Benziny byly určitě původně modré s červeným pojezdem.
Kdyby někdo chtěl, mám v souboru logo Stalinových závodů, pod které Benzina v r. 1948 patřila. Přinejmenším jedna lokomotiva ho po opravě v r. 1948 určitě dostala (Benzina č. 2, sklad Hněvice, vyrobena pro wehrmacht, lokomotivka BMAG - dříve Schwartzkopf - Berlin 1943/12031 - jediná dodnes dochovaná v muzeu ve Zlonicích, u ČSD zřejmě nikdy nebyla a do Hněvic asi přišla přímo z výroby ještě za války, i když v dokumentaci jsou zmatky a různé prameny o původu toho zlonického kusu hovoří různě).
Jo a polský Modelik vydal letos papírový model WR 360 (
http://modelik.pl/sklep/product_info.ph ... cts_id=599) v šedém nátěru wehrmachtu v měřítku 1:25. U nás v takovém provedení (i když s odlišnými nápisy) byly za války ve vojenských skladech PHM pod správou Luftwaffe (Halenkov) nebo zastírací výzkumné, výrobní a logistické firmy WiFo, která dodávala Luftwaffe 90% její potřeby PHM (WiFo = Wirtschaftliche Forschungegeselschaft m. b. H., česky Hospodářská výzkumná společnost s r. o., u nás např. Hněvice a Šumperk, btw, jejími poválečnými pohrobky jsou dodnes existující IVG a VTG) a také v muničním skladu v Poličce.
Viz Jaroslav Wagner: Encyklopedie železnice, Motorové lokomotivy ČSD 2.
zdraví
hank