Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
MirekTT píše:Tome to asi ne. Historicky je zmapován pobyt na našem území pouze pěti kusů V36, z nichž do dneška se zachovala pouze jedna jako muzejní, nedokončená, stojí ve Zlonicích. U toho zbytku je doloženo sešrotování už velmi dávno.
Tomáš píše:2nápravy hned u sebe pak další 2nápravy,vše spojené táhly
MirekTT píše:Tomáš píše:2nápravy hned u sebe pak další 2nápravy,vše spojené táhly
V36 je pouze třínápravová a ty popisuješ čtyřnápravové. Nevím, co to mohlo být. A nemělo to místo kapot kotel? Pak by šlo nějaké parní akumulační loko, které se dříve používaly v továrnách s výbušným a hořlavým prostředím. Měly kabinu také tak na konci, jako V36. Z dálky takto mohla jejich silueta působit, ale počet náprav určitě nesedí.
Tomáš píše:MirekTT píše:Tomáš píše:2nápravy hned u sebe pak další 2nápravy,vše spojené táhly
V36 je pouze třínápravová a ty popisuješ čtyřnápravové. Nevím, co to mohlo být. A nemělo to místo kapot kotel? Pak by šlo nějaké parní akumulační loko, které se dříve používaly v továrnách s výbušným a hořlavým prostředím. Měly kabinu také tak na konci, jako V36. Z dálky takto mohla jejich silueta působit, ale počet náprav určitě nesedí.
jo nápravy to mělo jiný, to si těd uvědomuju něco jako německá BR106.řekl bych přesně jako BR 106,ale kabina nebyla uprostřed
radekkrupka píše:Tomáš píše:MirekTT píše:Tomáš píše:2nápravy hned u sebe pak další 2nápravy,vše spojené táhly
V36 je pouze třínápravová a ty popisuješ čtyřnápravové. Nevím, co to mohlo být. A nemělo to místo kapot kotel? Pak by šlo nějaké parní akumulační loko, které se dříve používaly v továrnách s výbušným a hořlavým prostředím. Měly kabinu také tak na konci, jako V36. Z dálky takto mohla jejich silueta působit, ale počet náprav určitě nesedí.
jo nápravy to mělo jiný, to si těd uvědomuju něco jako německá BR106.řekl bych přesně jako BR 106,ale kabina nebyla uprostřed
BR 106, alias V60 ale nemá kabinu uprostřed... tvému popisu se dost podobá...
http://trainmania.wz.cz/galerie/foto0026.jpg
maayaa píše:No u ČSD vlastně ani ne,hlavně se vyskytovaly na vlečkách,podle Atlasu jich do ČSSR bylo dodáno 144.V roce 2002 mělo průkaz způsobilosti jen 23.Většinou jezdily pod označením V60,po přečíslování dostaly řadu 716.
maayaa píše:No u ČSD vlastně ani ne,hlavně se vyskytovaly na vlečkách,podle Atlasu jich do ČSSR bylo dodáno 144.V roce 2002 mělo průkaz způsobilosti jen 23.Většinou jezdily pod označením V60,po přečíslování dostaly řadu 716.
Pietro píše:... koukal sem na tu knihu.. docela darda ta cena. ...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků