Pokud jde jen o místa, kde byly výtopny a ne o konkrétní výkresy, stav, ... tak stručně k některým dotazovaným lokálkám :
1) trať Obrnice - Čížkovice : jako místní dráha Obrnice – Sedlec – Čížkovice s pravidelným provozem od 12/1898, v Čížkovicích byla malá výtopna, viz výkres stanice zde (zdroj : web švestkové dráhy) ...
http://www.svestkovadraha.cz/trat/cizkovice01.htm 2) celý úsek Lovosice - Postoloprty
a) Lovosice - Libochovice (- Louny) (- Postoloprty) .... v Libochovicích r.1902 napojena trať z Loun, v r.1907 trať z Vraňan, v Čížkovicích se napojila trať z Obrnic (1898), výtopna v Lovosicích (Lovosice a Libochovice vodárna), při stavbě trati do Vraňan (dříve Jenšovice) postavena výtopna v Libochovicích, trať Louny - Postoloprty od r.1895
k těm Lounům ještě doplním
c) stanice Louny-předměstí .... úsek Louny - Louny-předměstí byl v provozu od r.1895 jako součást trati Most - Louny (- Lovosice), od r.1904 zprovozněn úsek Louny-předměstí - Rakovník. Kvůli propojení tratí je zde trianglová kolejová spojka. Ve stanici výtopna, voda tam byla zřejmě z kotlového vozu
d) Louny jako takové - u hlavní stanice Louny velké železniční dílny od r.1873 (6 stanovišt pro opravy lokomotiv a 10 pro opravy vozů), postupně rozšiřovány (až 16 165 m2 zastavěné plochy, 38 opravných stanovišť a ve vozovce 130, takže Louny výtopna a dílny.
3) Louny Rakovník : Louny viz text výše, výtopna v Rakovníku - původně menší výtopna, neměla ani rotundu, jen podélnou remízu a malou točnu. Kapacitně depo nestačilo, spolupracovali s Berounem a Zdicemi, část strojů tedy byla mimo, větší depo bylo vybudováno až r.1921
Nejsem historik, ty informace jsou odněkud převzaté, doufejme, že tam není nějaká zásadní velká bota ....