Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
radeksindy píše:Omlouvám se, ořízl jsem to moc. Teď už je dole měřítko, tehdy ještě platné vídeňské sáhy (tj cca 1896 mm).
vaclavpe píše:Tak já ještě našel stejný typ jako Frýdlant v Čechách
hank čtv čer 09, 2011 6:48 pm píše:Dnes přidám ještě jednu normálii, která sice pochází z českomoravské transversálky (Domažlice - Horažďovice, Písek - Tábor - H. Cerekev, Veselí n. L. - Jihlava - tam všude zásadně z neomítnutých cihel), ale několikrát byla použita i na lokálkách (Telč, Třešť, Polička, Rychnov nad Kněžnou), a to vždy omítnutá. Opět mám potíž s jejím označením, v mně dostupné literatuře je označena jako 16a/H, ale taky jako 17/H.
Hlavní trakt budovy bez přízemních přístaveb a bez krytého nástupiště posloužil ing. arch. Vyškovskému jako předloha papírového modelu cca 1:150, který vyšel v ABC pod názvem "Staré nádraží".
zdraví
hank
OndraFíra píše:Potvrzuje se u lokomotiv ... že krom řady 97 na trati sloužily i větší lokomotivy s přívěsným tendrem řady 59.
hank píše:A opravdu tam sloužily? V roce 1914 jsou všechny tři vedeny ve stavu výtopny Rakovník...
Např. lokálka Rakovník - Bečov dostala devětapadesátky taky přidělené, konkrétně pod tlakem armády, ale od samého začátku se je snažila odprodat a nahradit stroji provozně levnějšími, tj ř. 97. Ale i na spoustě jiných lokálek nakonec z různých důvodů jezdily úplně jiné stroje, než které po ně byly původně objednány, i když většinou ty přesuny probíhaly v rámci řady 97.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků