Zdravím a jsem rád že se tu zase dabata rozjela.Zázemí místních drah fotím jak se někde dostanu,zde mám pár doplňků k Hankovi atd.Třebovice v.Č. jsou už bohužel zlikvidovány.Z areálu výtopny zůstal stát jen (nynější) obytný dům.V Polné byla výtopna zlikvidována.Naopak ještě by měla stát ve Vysokém Veselí jednokolejná s malou raritou-místo vodního jeřábu byl chobot přímo na boku remízy..Foto bych snad vyhrabal.Velké Karlovice ,ano remíza stojí jako garáž,nějaké lesnické techniky a po rekonstrukci kolejiště je odpojena,jinak u ní koleje jsou..Dále z mého okolí.Častolovice - Solnice,remíza jednokolejná hrázděná s dýmníkem s vodárnou v Častolovicích zbourána 1991.V Solnici byla tuším původně jednokolejná s vodárnou,ta v letech 2.sv.války vyhořela a byla vybudováne dvoukolejná "garáž" s původní vodárnou.Ta donedávna sloužila k nocování vozu 810,dále při přestavbě stanice byla odpojena jedna kolej a následně v rámci "úspor" byla budova odpojena od elektřiny a 810 stojí venku na "kabelu".Od tohoto gvd už v Solnici 810 nenocuje vůbec..Dolní Lipka - Štíty, hrázděná jednokolejná remíza už několik let zlikvidována včetně koleje k ní..No a moje srdeční záležitost Doudleby - Rokytnice v O.h.Remíza v Doudlebech je! využívána jako garáž pro sněhovou frézu na MUV.Rokytnickou remízu opravujeme LŽK s městem do relativně původního stavu včetně funkční vodárny atd.Jelikož nebyla příliš přestavěna,není to až takový problém..jen ruce a peníze
Můžu nabídnout výkresy..Remíza v Dobrušce je to samé,jen zrdcadlově otočená..Jednokolejná remíza(zlikvidovaná)stávala též v Teplicích n.Met.Ještě si asi vzpomenu na něco dalšího..No a na trhu už je model té z Ledečka (HO).