od hank » úte 26 říj, 2010 8:09 pm
VladikC: Zkus ten dotaz hodit na k-report. Tam jsou archivářští nadšenci, kteří ti z rukávu vysypou čísla vozů, jejich výrobce a roky výroby i kde běhaly.
Jen namátkou a stručně:
vůz 2 - Ci 4-0xxx nebo 3-9xxx, rozvor 8m, konec 1. sv války a 20. léta, dojezdily jako Bi v 70. - 80. letech
vůz 3 - Dd nebo Dsd, rozvor 7 nebo 8 m, ze stejného období
vůz 4 - Zav ze 30. let, spěšninový, zavazadlový nebo pomocný služební vůz pro rychlíky a "rakety" = prvorepublikové rychlé nákladní vlaky
vůz 5 - "normální" zetka (řada Z), rozvor 4,5 m, základní typ krytého vozu kkStB/ČSD/ČMD od konce monarchie až do konce WW II
vůz 6 - zřejmě kořistní poštovní vůz DR, který u nás zůstal po WW II
vůz 7 - "rybák" (přezdívka podle 1nápravových dvojitě odpružených podvozků soustavy Rybák) řady Be, rozvor 9,4 m, výroba po válce, ze stejných vozů se skládá vršovická muzejní souprava, která většinou postává v Bráníku, tak si je tam můžeš nafotit i změřit
tendr 1 - zřejmě od některé "prajské" lokomotivy, např. P 4.2=BR 36 DR
tendr 2 - 925.0 od původem americké lokomotivy dodané do ČSR v rámci poválečné pomoci UNRRA 459.0, dlouho v ČT stál jako vodní vůz požárního vlaku tendr 925.014, tak by to možná mohl být přímo on
Na to ostatní si netroufám.
zdraví
hank
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.