Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
hank píše:To moje povídání o rekonstrukční akci u DR je tady:
viewtopic.php?f=28&t=12002
aral123 píše:Chcel by som poprosiť:
Do kedy presne platil predpis, že na konci nákladného vlaku musí byť vagón s búdkou?
hank píše:Především vozy nemusely nutně mít budku, ale musely být uspořádány tak, aby mohly být obsazeny průvodčím - návěstníkem.
aral123 píše:... no neviem ani čo je to tá - ramzovská dráha ?
Aká je to trať, čo to znamená?
JanoH0e píše:Na Slovensku mali vahadlové točne staršej konštrukcie štandardizovanú dĺžku 18 m. Zrejme preto to tam Milan dal. Ako to bolo v Zalitavsku neviem, ale povedal by som, že boli aj 18 m.
Pozor - vlak vedený strojvedoucím, ovládajícím hnací vozidlo z řídícího vozu v čele vlaku, není vlakem sunutým!hank píše:a i na sunuté vlaky se díky zlepšenému stavu svršku a rozšíření řídících vozů počínaje 90. lety konečně v obou částech bývalého Československa změnil náhled.
Morris Zapp píše:Pozor - vlak vedený strojvedoucím, ovládajícím hnací vozidlo z řídícího vozu v čele vlaku, není vlakem sunutým!
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků