Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Morris Zapp píše:Netuším přesně do kdy - ale určitě ještě v epoše III - byla povinnost osadit poslední vůz návěstníkem (členem vlakové čety ve funkci návěstníka), který měl nějaké povinnosti ...... To vše již v době, kdy byly nákladní vlaky vesměs průběžne brzděny.
Max píše:Už někdy 1966 byly zavedeny vlaky bez vlakové čety, 00/S a 0/S. U toho druhého byl vlakvedoucí na konci, u 00/S tam nebyl nikdo. Ale ta ruční brzda (bez budky) tam musela být kvůli zajištění vlaku při jeho odstavení - plus další ruční brzdy uvnitř vlaku, aby byla dosažena potřebná brzdící váha dle profilu trati. Tam už stačilo jen "kolečko" z boku vozu.
JBr píše:To jsou oznaceni stanicnich zaloh.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků