Dopravna dle D3 - význam tabulky

Skutečná železnice, odkazy na fotografie, zajimavá místa, setkání apod.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Příspěvekod Jarda H. » ned 11 dub, 2010 10:57 am

To jsem netušil, že na tak zdánlivě jednoduchý dotaz bude tak široká diskuze :lol: díky za ní !
a) To kecu.p : v realitě je ta jednička v tabulce přece jen menší, ale jinak tvůj dobrý počin ukázat ostatním názorně, o čem je vlastně řeč
b) prapůvod dotazu je vlastně v koncové stanici Kadaňský Rohozec, do 50.let průjezdná na Doupov, po vzniku VVP už koncová stanice. A před ní jsme narazili na dotazovanou tabuli :shock:
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Příspěvekod kecu.p » ned 11 dub, 2010 6:28 pm

Tak to bych řekl že v inkriminované dopravně je tato návěst (myšleno s číslem) zbytečná, copak se tam vyskytuje více než jeden vlak?? Když to nemam ani ja na své trati D3 Pňovany - Bezdružice, tak proč tam?? Ví někdo??
H0 DCC + H0e analog
KŽM Sokolov

ČSD ep. 3 a 4
Uživatelský avatar
kecu.p
 
Příspěvky: 613
Registrován: pon 18 kvě, 2009 8:08 am

Příspěvekod Morris Zapp » ned 11 dub, 2010 6:39 pm

No a proč by se tam jiný vlak nemohl vyskytnout? Běžně se stává, že do dopravny přijede třeba manipulák a než se vydovádí, tak ještě přijede osobák, ne?
Uživatelský avatar
Morris Zapp
 
Příspěvky: 837
Registrován: ned 04 dub, 2010 3:06 pm

Příspěvekod Jarda H. » ned 11 dub, 2010 6:54 pm

No tahle stanice - Kadaňský Rohozec - je trochu atyp :lol: ! Dvakrát do roka rekreační motorák (mám dojem že velikonoční a vánoční jízda) a pak už jen armáda s vykládkou / nakládkou techniky. A jestli tam přijedou po sobě dva vojenské vlaky v současné situaci nevím, spíše ne vzhledem k potřebě manipulace vagonů k rampě ...... Představu o provozu respektive posunu ve stanici si právě tvoříme, co se týká skutečnosti jak to funguje (fungovalo) uvidíme, co zjistíme časem.
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Příspěvekod kecu.p » ned 11 dub, 2010 7:23 pm

A jezdí tam armáda?? když mohou vykládat techniku na své vlečce v Podbořanech??
H0 DCC + H0e analog
KŽM Sokolov

ČSD ep. 3 a 4
Uživatelský avatar
kecu.p
 
Příspěvky: 613
Registrován: pon 18 kvě, 2009 8:08 am

Příspěvekod Jarda H. » ned 11 dub, 2010 7:40 pm

kecu.p píše:A jezdí tam armáda?? ...........


Ano, ale samozřejmě nevím jak často, tady např. důkaz z března r.2009 : http://www.k-report.net/clanky/vojenske ... ske-draze/

Přece jenom z Podbořan na Doupov je to po jejich silničkách o něco dál ?! Jinak jsem taky viděl vozit "nějakou" tu techniku na Doupov z kasáren na podvalnících po silnici daleko dál, než jsou Podbořany. Jak jsem napsal v minulém příspěvku, uvidíme, co zjistíme časem.
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Příspěvekod kecu.p » ned 11 dub, 2010 7:44 pm

Tak ja když byl na vojně, tak techniku pro posádku Stříbro vagonovali právě v Podbořanech.

Jinak pochybuji že se tam setká osobní a případně nákladní doprava, kromě armády tam nic není a pochybuji že by si armáda nechala vjet osobní vlak když tam budou vagonovat svoji techniku ...
H0 DCC + H0e analog
KŽM Sokolov

ČSD ep. 3 a 4
Uživatelský avatar
kecu.p
 
Příspěvky: 613
Registrován: pon 18 kvě, 2009 8:08 am

Příspěvekod Jarda H. » ned 11 dub, 2010 7:46 pm

kecu.p píše: ..... Jinak pochybuji že se tam setká osobní a případně nákladní doprava, kromě armády tam nic není a pochybuji že by si armáda nechala vjet osobní vlak ........


Nenechá, nenechá ....... kromě těch zmiňovaných výletních motoráků (2x do roka) tam nejezdí nic.
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Příspěvekod Vladimír_B » ned 11 dub, 2010 7:54 pm

Jarda H. píše:No tahle stanice - Kadaňský Rohozec - je trochu atyp :lol: ! Dvakrát do roka rekreační motorák (mám dojem že velikonoční a vánoční jízda)
Poslední jízdy: prosinec 09 Mikuláš, únor 10 Masopust a teďka Velikonoční jízda... Nebýt strategického významu této lokálky, tak už to má za sebou. Do Rohozce se vozí "lehká" kolová technika - důvod: nízká únosnost tratě a kadaňského mostu. Do Podbořan se vozí těžká pásová technika. 2 vlaky v Rohozci? Ano, leda návštěva traťovky a výletní motůrek. :D (Na vlastní oči :wink: ) 2 vojenské vlaky spíš ne. Tolik techniky se snad ani nevozí a taky není tolik fírů a kobyl... A proč LT s číslem? A co když to teď nařizuje předpis - nové LT pouze s číslem :?:
A drobná reklama: fotky z Mikuláše a Masopustu naleznete u mě na webu. :)
Uživatelský avatar
Vladimír_B
 
Příspěvky: 1224
Registrován: ned 02 bře, 2008 6:57 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Jarda H. » ned 11 dub, 2010 9:21 pm

Vladimíre, dík za doplnění o těch osobních vlacích - zvláštních jízdách ! Vím, že bych to našel třeba na webu Doupovské dráhy, ale nějak se mi nechtělo až tak podrobně hledat :wink:
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Příspěvekod Morris Zapp » pon 12 dub, 2010 4:38 am

Inkriminovanou dopravnu neřeším - dotaz zněl obecně na význam čísla v LT.
A že jsou současné vjezdy v dopravně, kam prakticky nic nejezdí? No a? Vadí to tam něčemu? Žere to nějaké peníze? Působí to nějaké provozní komplikace?
Z modelářského hlediska se to stejně týká jenom těch, co chtějí modelovat žhavou současnost, což teda nechápu 8)
Uživatelský avatar
Morris Zapp
 
Příspěvky: 837
Registrován: ned 04 dub, 2010 3:06 pm

Příspěvekod kecu.p » pon 12 dub, 2010 6:22 am

Ona lichoběžníková tabulka je pojem už dlouho známý, ale tato verze s číslem je od roku cca 2002 změnou předpisu D3.

A ohledně modelování D3 ... ja bych se k tomuto tématu velmi přikláněl, protože to není náročné na zabezpečovací zařízení v modelu stejně tak i ve skutečnosti. Mnohem lepší pro kolejiště do panelového bytu než cpát do stejného místa nesmyslně hlavní trať i s pendolínem a nesmyslně ji kroutit o poloměrech oblouků kde by ve skutečnosti byla maximálně 40 km/h.

Vladimír_B píše:... A proč LT s číslem? A co když to teď nařizuje předpis - nové LT pouze s číslem :?:


Použití lichoběžníkové tabulky s číslem nenařizuje předpis. To bych o tom musel vědět Vladimíre ;-) Však mě by se to také týkalo v počtu 5 ks na trati Pňovany - Bezdružice (Trpísty, Cebiv, Bezdružice)
H0 DCC + H0e analog
KŽM Sokolov

ČSD ep. 3 a 4
Uživatelský avatar
kecu.p
 
Příspěvky: 613
Registrován: pon 18 kvě, 2009 8:08 am

Příspěvekod mawerick » pon 12 dub, 2010 6:56 am

Honzo, kdo má Svojšín - Bor a Planá - Tachov? Jen místo ne jména.
TT - analog
r.v. 1975 LD Plzeň

[url]http://www.mzalarm.cz[/url]
Uživatelský avatar
mawerick
 
Příspěvky: 374
Registrován: čtv 15 bře, 2007 6:21 am
Bydliště: Dom. st. Plzeň

Příspěvekod kecu.p » pon 12 dub, 2010 7:53 am

Obojí je D2, tady budou AHP, jinak domažličtí zabezpečováci.
H0 DCC + H0e analog
KŽM Sokolov

ČSD ep. 3 a 4
Uživatelský avatar
kecu.p
 
Příspěvky: 613
Registrován: pon 18 kvě, 2009 8:08 am

Příspěvekod mawerick » pon 12 dub, 2010 8:21 am

OK díky.
TT - analog
r.v. 1975 LD Plzeň

[url]http://www.mzalarm.cz[/url]
Uživatelský avatar
mawerick
 
Příspěvky: 374
Registrován: čtv 15 bře, 2007 6:21 am
Bydliště: Dom. st. Plzeň

PředchozíDalší

Zpět na Podklady ke stavbě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků