Stránka 1 z 1
Přeprava paliva pro jadernou el.

Napsal:
čtv 21 led, 2010 10:41 am
od "Beňa"
Zdravím vás pánové, nevíte jak zhruba mohla v 80tých letech vypadat souprava vezoucí palivo pro Dukovany? Pochopitelně zajímavé jsou i dnešní. Hledal jsem cosi na netu, ale moc toho není, tak jsem si říkal že bych zde založil vlákénko...

Napsal:
čtv 21 led, 2010 12:06 pm
od mawerick
Ono toho ani moc nikde nenajdeš. Tyhle věci jsou utajované. A to jak způsob přepravy, trasa apod. Jen tě můžu říct, že to jezdí asi takto:
uranovým koncentrát:
- vlaková lokomotiva,
- osobní vůz pro doprovod vlaku,
- nákladní vozy s uranovým koncentrátem.
čerstvé palivo:
- lokomotiva nezávislé trakce,
- 3 osobní vozy,
- ochranný vůz,
- vozy s kontejnery,
- ochranný vůz,
- osobní vůz,
- lokomotiva nezávislé trakce.
Vlak má po celé trase "zelený koberec" a má přednost před všemi nákladními vlaky vyjma vlaků Nex a služebních vlaků jedoucích k mimořádným událostem. V případě nutnosti, vyhlásí ústřední dispečer absolutní přednost zvláštního vlaku před všemi vlaky.
a vyhořelé palivo:
to samé jako předchozí ale je tu ještě "krycí vlak" v řazení:
- motorový vůz, nebo lokomotiva nezávislé trakce a 1 osobní vůz

Napsal:
čtv 21 led, 2010 2:03 pm
od "Beňa"
Zajímalo by mě hlavně to čerstvé palivo. Myslíš že v 80tých letech byla sourpava taky zhruba stejně skládaná? Dá se někde dopátrat jak vypadají a hlavně vypadaly ty kontejnery, na jakých se to vozí vozech? Jako osobní se mohlo používt dřív co? Ynkové Bhm, Bc, B, nebo jak to mohlo vypadat. Nejsou někde k dohledání fotky? Našel jsem zatím jen pár.

Napsal:
čtv 21 led, 2010 2:43 pm
od JBr
Projdi si historii na K-reportu. Ty prevozy se sice tvari desne tajne, ale protoze to je udalost, tak jsou kolem trate stejne hejna sotousu.

Napsal:
pát 22 led, 2010 7:17 am
od mawerick
Beňo - v 80 tých letech to bylo fakt utajovaná skutečnost. Dnes se jízdy "svítících vlaků" kolikrát profláknou. Asi jako jiné jízdy. Dřív si jako výpravčí věděl o této jízdě až s nabídkou ze sousední stanice. Dispečer "o tom" taky neřekl nic.
Co se týká řazení nebo složení vlaku. To bylo stejné jako je dnes.
Je dáno: ...
Všechny lokomotivy i vozy musí být v bezvadném technickém stavu. Osobní vozy musí být čisté, vybavené hygienickými prostředky a příslušné nádrže musí být doplněné vodou.
Ty vozy byly pro doprovod salonní ev. lehátkové (většinou) a ty osobní jakékoliv A, B, Bh, Bt ale pokaždé v perfektním stavu. Ochranné vozy většinou kryté a také pokaždé v perfektním stavu.
JBr: kolikrát nebylo vidět šotouše široko daleko.
