Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
kecu.p píše:Funkce je taková, že strojvedoucí obslouží ovládacím prvkem nebo dirigující dispečer krycí návěstidlo tak že se nejprve spustí výstraha a poté po uplinutí určité doby, se rozsvítí povolující návěst na krycím návěstidle. po projetí přejezdu a provedené anulace se přejezd uvede do základního stavu. Pro posun je návěst posun dovolen, kde je neomezená doba svícení bílé, stejně tak neomezený pohyb v anulačním úseku aniž by došlo ke zrušení posunu na krycím návěstidle. U mě na trati D3 č.177 Pňovany - Bezdružice mam 2 krycí návěstidla ... v dopravně D3 Cebiv je to pro krytí PZS km 12,588 a v místě s kolejovým rozvětvením Kokašice je to krycí návěstidlo pro krytí PZS km 19,864. Obě krycí návěstidla jsou ve směru do Pňovan, opačně PZS funguje automaticky pomocí ventilových kolejových obvodů.
kecu.p píše:Umístění by bylo na zábrzdnou vzdálenost, zpravidla nejméně 400m před krycím návěstidlem.
A k této tabulce ještě vzdálenostní upozorňovadla po 60m až 100m
mawerick píše:kecu.p píše:Umístění by bylo na zábrzdnou vzdálenost, zpravidla nejméně 400m před krycím návěstidlem.
A k této tabulce ještě vzdálenostní upozorňovadla po 60m až 100m
Ty Honzo, já mám pocit, že na "Bezdružické" nejsou vzdálenostbní upozorňovadla před "tabulkou s křížem". Jedině před předvěstí od "vjezdu" do Pňovan.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků