Stránka 1 z 1
Dá se použít BR 554602-3 na přeznačení na ČSD ?

Napsal:
sob 16 led, 2010 11:42 am
od radula63
Dá se použít BR 554602-3 na přeznačení na ČSD ? A jaká řada?
Mimochodem : V H0 dělá Piko 55 a dá se použít i na ČSD, ale ta loko má úplně jiný kotel - hladký - málo detailů (protože armatury má uvnitř kotle).
Díky za odpovědi


Napsal:
sob 16 led, 2010 6:19 pm
od juroH0
Okrem armatúr ako vravíš, je najviditeľnejší rozdiel poloha prvého piesočníka. Máš ho viac v predu, u našich bol podľa Bekových enciklopedie bližšie k parojemu.

Napsal:
sob 16 led, 2010 8:00 pm
od radula63
Juro díky za informaci. Vyobrazená loko není moje, ale zajímalo mne jestli i tato verze (kotle-tj. poloha písečníku a armatury venku) byla u nás. Na fotce je model zn.JAGO a ten je jak známo celokovový a byla by i dosti náročná úprava na vzhled "Pikáckého" modelu.

Napsal:
sob 16 led, 2010 8:50 pm
od juroH0
Nz, no s úpravou ti neporadím, i keď ja by som ju dokázal prevádzkovať aj bez úpravy, len preznačenú. Konieckoncov aj v atlase je len fotka nemeckej a tá ma piesočníky ako na tej od Jaga, no na výkrese je pri parojeme, ale to je vec názoru čo hej a čo už je veľa. Inak pojazd sa používa pod našu 434, teda aspoň čo sa H0 týka, v TT neviem...

Napsal:
ned 17 led, 2010 12:17 pm
od "Beňa"
Udělej z toho 427.0500 nebo 501. Bek píše že typově to odpovídá, a na polohu písečníku bych se vykašlal. Akorát se tyto stroje po roce 47 vracely do Polska. Všechny armatury jsou dobře, jen ten písečník je jinak, a tím bych si hlavu nelámal.

Napsal:
ned 17 led, 2010 1:31 pm
od radula63
"Beňa" píše:Udělej z toho 427.0500 nebo 501. Bek píše že typově to odpovídá, a na polohu písečníku bych se vykašlal. Akorát se tyto stroje po roce 47 vracely do Polska. Všechny armatury jsou dobře, jen ten písečník je jinak, a tím bych si hlavu nelámal.
Beňo díky, tuto mašinu sice nemám, ale rád ji budu mít. Tak ji asi časem prubnu. Prvně ji musím sehnat

Napsal:
ned 17 led, 2010 4:10 pm
od Jarda H.
Radku, šlo by to tak, jak se zmiňuje "Beňa"

! Počítači nýtů sice budou nesouhlasit, ale ......
Ještě k té páře ČSD 427.0500, 501 doplním tyto informace (možná je víš, možná ne ?!) : po WW II. u nás zůstaly 2 lokomotivy ř. 55, které byly původně vyrobeny a následně patřily polským železnicím (PKP), u nás v ČSD pak byly přeznačeny v roce 1946 na
řadu 427.0 s inventárními čísly 500 a 501, jejich třínápravové
tendry přeznačeny na řadu 917.0. Lokomotiva číslo 427.0500 byla používána jako posunová na Masaryčce v Praze (posunovala vagony s uhlím) a dále přetahovala vlaky a lokomotivy mezi hlavním a Masarykovým nádražím.
Pro provoz na běžných tratích byly lokomotivy těžké. Koncem roku 1947 byly obě lokomotivy vráceny PKP, jak se již zmínil "Beňa" !

Napsal:
stř 21 dub, 2010 6:56 pm
od radula63
už se vesele pracuje na verzi ČSD , obtisky z parostroje. Bude další pára do mojí flotily


Napsal:
čtv 22 dub, 2010 4:37 am
od nexus
Upravená lok. 427.0500 ze starého modelu PIKO BR55. Nový model BR55 je jiná lokomotiva.


Napsal:
čtv 22 dub, 2010 12:31 pm
od Max
Stará PIKO 55 - značená 427.0500 u nás jezdila slabé 2 roky, možná ještě méně.
Ale tenhle model se dá přeznačit i na 425.010 a nebo 15, a ty u nás jezdily 1919 až 1938, kdy pak šly k MÁV.
Řada G8.1 - ostatní 425.0 byly G8.

Napsal:
pát 23 dub, 2010 7:46 pm
od radula63
Děkuji všem přítomným v tomto vlákně za rady a za pomoc. Foto mého nového modelu:
http://radula63.rajce.idnes.cz/Modely_p ... 010797.JPG

Napsal:
pát 23 dub, 2010 8:26 pm
od Max
Boční tabulky se na tendry dávaly až od roku 1951 - a to už obě 427.05 byly dávno za kopečkama....

Napsal:
pát 23 dub, 2010 9:51 pm
od radula63
Max píše:Boční tabulky se na tendry dávaly až od roku 1951 - a to už obě 427.05 byly dávno za kopečkama....
Ouuu... Tak to jsem nevěděl (o použití bočních cedulek tendru).

Tak se hold vloudila chybička. Možná je přemaluji černou barvou... Model je určen pro potěchu doma, ne na výstavy.
Použity obtisky z parostroje.

Napsal:
sob 24 dub, 2010 4:33 pm
od Max
Pro domácí použití v pododě, jen u dalších loko s tím už počítat.
Stejnou chybu měli i na tom továrním modelu PIKO, ten má ty boční tabuky taky. A myslím že i další mašiny - třeba od Kleina - jestli ji dělal bez kompresoru, tedy do půlky 30.tých let, tak potom taky má být bez tabulek.
Zrovna tak hvězdy na dýmnici - až 1951, a to už většina z těch kořistních mašin nejezdila.
A nesmysly za skoro 2000 Eur od Mikrometakit - naše 354.7 sice po reko se dvěma hrby, ale pořád sdružená !