Stránka 1 z 1

Dá se použít BR 554602-3 na přeznačení na ČSD ?

PříspěvekNapsal: sob 16 led, 2010 11:42 am
od radula63
Dá se použít BR 554602-3 na přeznačení na ČSD ? A jaká řada?
Mimochodem : V H0 dělá Piko 55 a dá se použít i na ČSD, ale ta loko má úplně jiný kotel - hladký - málo detailů (protože armatury má uvnitř kotle).
Díky za odpovědi
Obrázek
Obrázek

PříspěvekNapsal: sob 16 led, 2010 6:19 pm
od juroH0
Okrem armatúr ako vravíš, je najviditeľnejší rozdiel poloha prvého piesočníka. Máš ho viac v predu, u našich bol podľa Bekových enciklopedie bližšie k parojemu.

PříspěvekNapsal: sob 16 led, 2010 8:00 pm
od radula63
Juro díky za informaci. Vyobrazená loko není moje, ale zajímalo mne jestli i tato verze (kotle-tj. poloha písečníku a armatury venku) byla u nás. Na fotce je model zn.JAGO a ten je jak známo celokovový a byla by i dosti náročná úprava na vzhled "Pikáckého" modelu.

PříspěvekNapsal: sob 16 led, 2010 8:50 pm
od juroH0
Nz, no s úpravou ti neporadím, i keď ja by som ju dokázal prevádzkovať aj bez úpravy, len preznačenú. Konieckoncov aj v atlase je len fotka nemeckej a tá ma piesočníky ako na tej od Jaga, no na výkrese je pri parojeme, ale to je vec názoru čo hej a čo už je veľa. Inak pojazd sa používa pod našu 434, teda aspoň čo sa H0 týka, v TT neviem...

PříspěvekNapsal: ned 17 led, 2010 12:17 pm
od "Beňa"
Udělej z toho 427.0500 nebo 501. Bek píše že typově to odpovídá, a na polohu písečníku bych se vykašlal. Akorát se tyto stroje po roce 47 vracely do Polska. Všechny armatury jsou dobře, jen ten písečník je jinak, a tím bych si hlavu nelámal.

PříspěvekNapsal: ned 17 led, 2010 1:31 pm
od radula63
"Beňa" píše:Udělej z toho 427.0500 nebo 501. Bek píše že typově to odpovídá, a na polohu písečníku bych se vykašlal. Akorát se tyto stroje po roce 47 vracely do Polska. Všechny armatury jsou dobře, jen ten písečník je jinak, a tím bych si hlavu nelámal.


Beňo díky, tuto mašinu sice nemám, ale rád ji budu mít. Tak ji asi časem prubnu. Prvně ji musím sehnat

PříspěvekNapsal: ned 17 led, 2010 4:10 pm
od Jarda H.
Radku, šlo by to tak, jak se zmiňuje "Beňa" :D ! Počítači nýtů sice budou nesouhlasit, ale ......
Ještě k té páře ČSD 427.0500, 501 doplním tyto informace (možná je víš, možná ne ?!) : po WW II. u nás zůstaly 2 lokomotivy ř. 55, které byly původně vyrobeny a následně patřily polským železnicím (PKP), u nás v ČSD pak byly přeznačeny v roce 1946 na řadu 427.0 s inventárními čísly 500 a 501, jejich třínápravové tendry přeznačeny na řadu 917.0. Lokomotiva číslo 427.0500 byla používána jako posunová na Masaryčce v Praze (posunovala vagony s uhlím) a dále přetahovala vlaky a lokomotivy mezi hlavním a Masarykovým nádražím.
Pro provoz na běžných tratích byly lokomotivy těžké. Koncem roku 1947 byly obě lokomotivy vráceny PKP, jak se již zmínil "Beňa" !

PříspěvekNapsal: stř 21 dub, 2010 6:56 pm
od radula63
už se vesele pracuje na verzi ČSD , obtisky z parostroje. Bude další pára do mojí flotily :D

PříspěvekNapsal: čtv 22 dub, 2010 4:37 am
od nexus
Upravená lok. 427.0500 ze starého modelu PIKO BR55. Nový model BR55 je jiná lokomotiva.
Obrázek

PříspěvekNapsal: čtv 22 dub, 2010 12:31 pm
od Max
Stará PIKO 55 - značená 427.0500 u nás jezdila slabé 2 roky, možná ještě méně.
Ale tenhle model se dá přeznačit i na 425.010 a nebo 15, a ty u nás jezdily 1919 až 1938, kdy pak šly k MÁV.
Řada G8.1 - ostatní 425.0 byly G8.

PříspěvekNapsal: pát 23 dub, 2010 7:46 pm
od radula63
Děkuji všem přítomným v tomto vlákně za rady a za pomoc. Foto mého nového modelu:
Obrázek
http://radula63.rajce.idnes.cz/Modely_p ... 010797.JPG

PříspěvekNapsal: pát 23 dub, 2010 8:26 pm
od Max
Boční tabulky se na tendry dávaly až od roku 1951 - a to už obě 427.05 byly dávno za kopečkama....

PříspěvekNapsal: pát 23 dub, 2010 9:51 pm
od radula63
Max píše:Boční tabulky se na tendry dávaly až od roku 1951 - a to už obě 427.05 byly dávno za kopečkama....


Ouuu... Tak to jsem nevěděl (o použití bočních cedulek tendru). :( Tak se hold vloudila chybička. Možná je přemaluji černou barvou... Model je určen pro potěchu doma, ne na výstavy.

Použity obtisky z parostroje.

PříspěvekNapsal: sob 24 dub, 2010 4:33 pm
od Max
Pro domácí použití v pododě, jen u dalších loko s tím už počítat.
Stejnou chybu měli i na tom továrním modelu PIKO, ten má ty boční tabuky taky. A myslím že i další mašiny - třeba od Kleina - jestli ji dělal bez kompresoru, tedy do půlky 30.tých let, tak potom taky má být bez tabulek.
Zrovna tak hvězdy na dýmnici - až 1951, a to už většina z těch kořistních mašin nejezdila.

A nesmysly za skoro 2000 Eur od Mikrometakit - naše 354.7 sice po reko se dvěma hrby, ale pořád sdružená !