Stránka 1 z 1

podklady k lokomotivě

PříspěvekNapsal: stř 13 led, 2010 12:32 pm
od gilles.82
Ahoj,

Nejsem železniční modelář.... to bylo kdysi, ale dělám papírové modely autíček. Jelikož mám rodiče v Cerhenicích tak se občas stane že i něco vyfotím a bylo by možná škoda se o to nepodělit.

Foceno 21.12.2009, autobusová zastávka VÚŽ Cerhenice, místo určení Čína
.... bylo to pozdě odpoledne, takže špatné světlo a taky nejsem extra fotograf....

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

zbytek fotek ke stažení zde:
http://www.edisk.cz/stahni/86691/loko.zip_30.61MB.html

PříspěvekNapsal: stř 13 led, 2010 12:50 pm
od Yarda
To je Alstom HXD2B, vyráběný pro Čínu v počtu 100+400ks.
6 náprav, výkon 9600kW, další pěkné fotky jsou např. zde http://www.bahnarchiv.net/gallery/main. ... emId=59880

PříspěvekNapsal: stř 13 led, 2010 2:05 pm
od rawen
A ty nápravy a vůbec spodky jsou kde??? :)

Radek

PříspěvekNapsal: čtv 14 led, 2010 11:54 am
od mawerick
Většinou se tyhle "doplňky" vezou zvlášť. Kolikrát je to i kvůli výšce soupravy, která to veze.

PříspěvekNapsal: čtv 14 led, 2010 1:36 pm
od Yarda
Výška soupravy není ten hlavní důvod, všimni si, že sběrače nesundavali, ačkoliv bez nich by se výška snížila jistě o dobrých 20-30cm.
Hlavní důvod je hmotnost a manipulace. Demontáží podvozků se sníží podstatně hmotnost (jen trakční motory váží každý několik tun), což usnadňuje volbu trasy a snižuje se riziko nehody (třeba utržená krajnice). Zároveň je tím umožněno bezpečnější a jistější upevnění skříně na podvalníku - všimni si uložení na stoličkách/kozách a kotvících řetězů, tím se zamezí kymácení a naklánění břemena za jízdy. Kdyby loko stála na podvozcích, bylo by její ukotvení k podvalníku dost komplikované, tak aby se nemohla skříň na podvozcích pohnout.