podklady k lokomotivě

Skutečná železnice, odkazy na fotografie, zajimavá místa, setkání apod.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

podklady k lokomotivě

Příspěvekod gilles.82 » stř 13 led, 2010 12:32 pm

Ahoj,

Nejsem železniční modelář.... to bylo kdysi, ale dělám papírové modely autíček. Jelikož mám rodiče v Cerhenicích tak se občas stane že i něco vyfotím a bylo by možná škoda se o to nepodělit.

Foceno 21.12.2009, autobusová zastávka VÚŽ Cerhenice, místo určení Čína
.... bylo to pozdě odpoledne, takže špatné světlo a taky nejsem extra fotograf....

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

zbytek fotek ke stažení zde:
http://www.edisk.cz/stahni/86691/loko.zip_30.61MB.html
gilles.82
 
Příspěvky: 28
Registrován: stř 13 led, 2010 11:58 am

Příspěvekod Yarda » stř 13 led, 2010 12:50 pm

To je Alstom HXD2B, vyráběný pro Čínu v počtu 100+400ks.
6 náprav, výkon 9600kW, další pěkné fotky jsou např. zde http://www.bahnarchiv.net/gallery/main. ... emId=59880
Uživatelský avatar
Yarda
 
Příspěvky: 255
Registrován: pon 08 říj, 2007 11:48 am

Příspěvekod rawen » stř 13 led, 2010 2:05 pm

A ty nápravy a vůbec spodky jsou kde??? :)

Radek
rawen
 
Příspěvky: 1700
Registrován: stř 08 dub, 2009 10:42 am
Bydliště: Prostějov

Příspěvekod mawerick » čtv 14 led, 2010 11:54 am

Většinou se tyhle "doplňky" vezou zvlášť. Kolikrát je to i kvůli výšce soupravy, která to veze.
TT - analog
r.v. 1975 LD Plzeň

[url]http://www.mzalarm.cz[/url]
Uživatelský avatar
mawerick
 
Příspěvky: 374
Registrován: čtv 15 bře, 2007 6:21 am
Bydliště: Dom. st. Plzeň

Příspěvekod Yarda » čtv 14 led, 2010 1:36 pm

Výška soupravy není ten hlavní důvod, všimni si, že sběrače nesundavali, ačkoliv bez nich by se výška snížila jistě o dobrých 20-30cm.
Hlavní důvod je hmotnost a manipulace. Demontáží podvozků se sníží podstatně hmotnost (jen trakční motory váží každý několik tun), což usnadňuje volbu trasy a snižuje se riziko nehody (třeba utržená krajnice). Zároveň je tím umožněno bezpečnější a jistější upevnění skříně na podvalníku - všimni si uložení na stoličkách/kozách a kotvících řetězů, tím se zamezí kymácení a naklánění břemena za jízdy. Kdyby loko stála na podvozcích, bylo by její ukotvení k podvalníku dost komplikované, tak aby se nemohla skříň na podvozcích pohnout.
Uživatelský avatar
Yarda
 
Příspěvky: 255
Registrován: pon 08 říj, 2007 11:48 am


Zpět na Podklady ke stavbě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků

cron