Stránka 1 z 3

Rychlíky na východ

PříspěvekNapsal: pon 11 led, 2010 5:23 pm
od TTmili
Nevím jestli to sem úplně hodí ale chtěl bych se zeptat jestli nejsou nějaké fotky, případně nějaké řazení vozů co jezdily na "východňářských" rychlících /expresech zhruba z 80tých let. Jde mi o to co se tam vyskytovalo za vozy (především ty ruské a jestli vozy co dělá TT-model jsou aspoň podobné). Je mi jasné že se tam vyskytovaly asi vozy DR, ČSD, PKP, SŽD (rusáci), možná i MÁV.

PříspěvekNapsal: pon 11 led, 2010 8:39 pm
od Jarda H.
Čerpáno jak je vidět od kolegů na K-reportu, před pár dny mne totiž při prohlížení modelů ruské f. TTmodel napadlo něco podobného, tak jsem si uložil tyhle odkazy ! Něco tam k označení vozů a používaných lokomotiv najdeš :

rychlík Moskva-Milovice (spřažený na části trati s R-Slovakia) pro mne "nejznámnější" :roll: R do SSSR za totality
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... =28/177517
Z Púchova to tahala elektrika E499.0 do Lysé n/L, pak do Milovic brejlovec (viděl jsem i fotku)

rychlík Moskva - Bratislava ("Slovakia") cca 2 roky před sametem
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... =28/177517

rychlík Praha - Moskva ("Dukla")
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... =28/177517

Snad ti to pomůže

PříspěvekNapsal: pon 11 led, 2010 10:10 pm
od Petr Zatrepalek
To je snad telepatie, dnes jsem se s jedním modelářským kolegou bavil na stejné téma - věděl by někdo řazení vozů rychlíků Panonia a Saxonia? A jaké mašiny to tehdy obvykle vozily?

PříspěvekNapsal: úte 12 led, 2010 1:26 pm
od TTmili
Zajímavé, nejvíc se mi líbí asi ta dukla, akorát škoda že jsou to všechno asi jen vozy SŽD, i když u některých jsou v tom předposledním sloupečku jiná písmena než SŽD což možná znamená jinou správu. Neví někdo náhodou co různé sloupce znamenají? U některých je to jasný ale jinde mi to nic neříká.

PříspěvekNapsal: úte 12 led, 2010 2:38 pm
od Pavel Dryml
no já bych předpokládal, že
Ph - Praha
Ba - Bratislava
tedy pokud to není cizí správa, tak je to vozové depo, ze kterého mají vozy být.

PříspěvekNapsal: úte 12 led, 2010 2:57 pm
od TTmili
To jsem si taky myslel ale jistý si tím nejsem takže se radši zeptám.

PříspěvekNapsal: úte 12 led, 2010 7:44 pm
od Jarda H.
To TTmili : Rychlík Dukla máš i tady, řazení vozů s obrázky :lol:

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php? ... 0&rok=1986


To Petr Zatřepálek : tady máš pro změnu tu Pannonii, stejný rok - 1985-86, směr ze Sofie :
http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php? ... 0&rok=1986

PříspěvekNapsal: stř 13 led, 2010 9:42 am
od Petr Zatrepalek
Jarda H. píše:To TTmili : Rychlík Dukla máš i tady, řazení vozů s obrázky :lol:

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php? ... 0&rok=1986


To Petr Zatřepálek : tady máš pro změnu tu Pannonii, stejný rok - 1985-86, směr ze Sofie :
http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php? ... 0&rok=1986


Tak to je Bombe! díky, já trotl to na té stránce nenašel!

PříspěvekNapsal: stř 13 led, 2010 10:09 am
od Petr Zatrepalek
Ještě se zeptám zda někdo nepamatuje jaké naše mašiny tyhle expresy až do Děčína vozily - respektive 350ky (ES499.0) nebo taky "banány" 150ky (E499.2)? jako kluk jsem jel párkrát do Berlína, vím že se mašiny v Děčíně měnily za DR stroje, ale už si nepamatuju co nás to tenkrát vlastně táhlo. Vím jenom, že nás z Děčína do Germánova táhnul jednou DR Ragulin, ale to je to jediný co si betonově pamatuju, neb jsem na tyhle mašiny a sergeje ulítlej :D

PříspěvekNapsal: stř 13 led, 2010 11:40 am
od caruso82
..ako som si pozeral tie supravy dialkovych rychlikov tej doby tak som sa uplne zasnil do doby kedy byvali vlaky plne ludi, do doby pestrofarebnych voznov a pod. Btw: vyraba sa dnes v HO vozen MITROPA, ktory som tam vo viacerych supravach videl?

PříspěvekNapsal: stř 13 led, 2010 2:35 pm
od Petr Zatrepalek

PříspěvekNapsal: stř 13 led, 2010 7:24 pm
od Vladimír_B
Petr Zatrepalek píše:Ještě se zeptám zda někdo nepamatuje jaké naše mašiny tyhle expresy až do Děčína vozily - respektive 350ky (ES499.0) nebo taky "banány" 150ky (E499.2)?
Já bych to zkusil dát dohromady. Trať Pra-Kra-Děč byla elektrifikována, resp. el. provoz spuštěn 2.6.85 :arrow:

T 478.3, 4 - do spuštění elektr. provozu
E 499.1 náhrady za E499.3
E 499.2 výjmečně (jezdili jinde http://zeleznica.railnet.sk/modules/AMS ... storyid=35 , výjmečně taky třeba s Bpjo do Berouna... )
E 499.3 nosná řada (vytlačily bobiny a navíc v UnL ani E499.0, 1 nebyly)
ES 499.0 turnusově krátce cca r. 89-90 (je to na psáno na zeleznica.railnet, teď to jen najít...)

př.1: 9.11.1989 Ex 372 Balt-Orient vezla 350.009 a zastavila se až o tornádo http://loko.goo.cz/nehody/1989.htm
př.2: 4/87 Sp Pha Střed - Chomutov vedený E499.3012 se zastavil v Prackovicích nad Labem o posunový díl http://loko.goo.cz/nehody/1987.htm
příkladů by se dalo najít více...

PříspěvekNapsal: čtv 14 led, 2010 6:33 am
od George V.
caruso82 píše:..ako som si pozeral tie supravy dialkovych rychlikov tej doby tak som sa uplne zasnil do doby kedy byvali vlaky plne ludi, do doby pestrofarebnych voznov a pod. Btw: vyraba sa dnes v HO vozen MITROPA, ktory som tam vo viacerych supravach videl?


...Tillig vyrábí jenom jídelňák. Není to ale klasická ypsilonka, ale Halberstadt. Lůžko zatím nikdo nevyrábí, ale Roco se letos chystá na ypsilonky a lůžko bude také, zatím jen MÁV. Ale Mitropa by snad mohla být časem snad taky...

PříspěvekNapsal: čtv 14 led, 2010 10:24 am
od Petr Zatrepalek
Vladimír_B píše:
Petr Zatrepalek píše:Ještě se zeptám zda někdo nepamatuje jaké naše mašiny tyhle expresy až do Děčína vozily - respektive 350ky (ES499.0) nebo taky "banány" 150ky (E499.2)?
Já bych to zkusil dát dohromady. Trať Pra-Kra-Děč byla elektrifikována, resp. el. provoz spuštěn 2.6.85 :arrow:

T 478.3, 4 - do spuštění elektr. provozu
E 499.1 náhrady za E499.3
E 499.2 výjmečně (jezdili jinde http://zeleznica.railnet.sk/modules/AMS ... storyid=35 , výjmečně taky třeba s Bpjo do Berouna... )
E 499.3 nosná řada (vytlačily bobiny a navíc v UnL ani E499.0, 1 nebyly)
ES 499.0 turnusově krátce cca r. 89-90 (je to na psáno na zeleznica.railnet, teď to jen najít...)

př.1: 9.11.1989 Ex 372 Balt-Orient vezla 350.009 a zastavila se až o tornádo http://loko.goo.cz/nehody/1989.htm
př.2: 4/87 Sp Pha Střed - Chomutov vedený E499.3012 se zastavil v Prackovicích nad Labem o posunový díl http://loko.goo.cz/nehody/1987.htm
příkladů by se dalo najít více...


Díky, šlo mi hlavně o ty "banány" a "esa"! T478 (i bardotky) jsem si už během včerejška našel v knížkách a netu včetně i konkrétních čísel mašin, dtto peršingy a bobinu. A vidíte, já si myslel že "banány" byly nasazený v Ústí taky...

PříspěvekNapsal: čtv 14 led, 2010 2:27 pm
od TTmili
Škoda jen že ES499.0 na těch vlacích moc asi nejezdily. I když je to docela logický z důvodu toho že málo kterej jel přes stykový úseky. Každopádně jsem rád že aspoň ten "banán" na to může, protože jednu z nich si chci udělat.
Jen bych se chtěl zeptat ohledně těch ruských vozů jestli si někdo nepamatuje jaké tam byli podvozky. Z některých fotek nejde poznat nic, někde bych typnul bezrozchodový Goerlitzy, jinde zase něco jinýho a navrch všeho v modelu jsou na těch vozech GP 200. Takže jestli by se našla nějaká fotka třeba z nějakýho soukromýho archivu, nebo kdyby si to někdo pamatoval byl bych rád. Ale nechci pokud možno slyšet nic o tom že si mám do Googla zadat ruský vozy a najít si to protože v rusku pokud vím se ty vozy převazovali kvůli rozchodu a tímpádem jsou tam jiný podvozky.