Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
maayaa píše:S padacím poruchovym štítem jsem to viděl tak max v muzeu .
maayaa píše:1960 je dost pozdě,automatický přejezd se tu musel zkoušet a používat už dřív.Souvisí to s výstavbou novějších zab.zař.Např Elektrodynamika u nás byla první postavena v Přerově už v roce 1894,je nepravděpodobné,že by se dalších 60 let spouštěly závory pořád ručně,maximálně s kontrolou uzavření.Bohužel popis zařízení který tu byl před rokem 60 ve svojí knihovně nemám.Takže znám jako nejstarší taky jen PZZ typ SSSR,VÚD,a AŽD 71(a vlastně všechny jsem měl,nebo mám v údržbě ).To VÚD co udržuju má výstražníky z AŽD 71,ale dávaj se do toho VÚD žárovky a je tam pozitivka,takže takovej kočkopes.S padacím poruchovym štítem jsem to viděl tak max v muzeu .
kecu.p píše:Ja o elektropohonu ČKD ze školy věděl jen to že to existovalo ... Ale jinak nic víc ... Zajimavé řešení přejezdu. Ja mam VUD jen kolejové obvody a na tom postavené AŽD přejezdy s výstražníky AŽD 71. Jinak mam spíše PZZ-EA s výstražníky AŽD 99.
maayaa píše:S padacím poruchovym štítem jsem to viděl tak max v muzeu .
maayaa píše:kecu.p píše:Ja o elektropohonu ČKD ze školy věděl jen to že to existovalo ... Ale jinak nic víc ... Zajimavé řešení přejezdu. Ja mam VUD jen kolejové obvody a na tom postavené AŽD přejezdy s výstražníky AŽD 71. Jinak mam spíše PZZ-EA s výstražníky AŽD 99.
A jak je to udělaný?Já na VÚD dávám do AŽD71 žárovky z VÚD(25V).To tam jsou jen klasický AŽD na 12V dvouvláknový?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků