Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Konec vlakové cesty.Zvláštní námezník, co znamená ta červená barva?
že by pozůstatek výtopny?Na konci koleje, kde stojí MUVka je prohlížecí jáma
Vladimír_B píše:Konec vlakové cesty.Zvláštní námezník, co znamená ta červená barva?že by pozůstatek výtopny?Na konci koleje, kde stojí MUVka je prohlížecí jáma
Pěkná reportáž.
otrubab píše:Hezké fotky
jen bych měl poznámku k té skříni označené v albu "Nové zabezpečovací zařízení?" jedná se o skříň EOV - elektrický ohřev výměn. To tykadlo co tam trčí je snímač srážek, a dole ten krytý hranol kousek nad zemí je zase závějový snímač. Úkolem, jak už název napovídá, je podle stavu počasí a nastavení vyhřívat jazyky a táhla výměn.
takhle nějak vypadá "pajšl" http://www.farcom.cz/lupa.php?adr=priklady&img=02
Nákladní doprava na těchto tratích, kde se vozilo hlavně dřevo má po sezóně. Dřív se z lesa odvezly co nejdelší klády na manipulační dřevosklad někde u nádraží, tam se rozřezaly podle tloušťky a kvality na jednotlivé sortimenty a ty se pak vagónovaly. V dnešní doběl čísel se to prý nerentuje. Dřevosklady s technickým zázemím a automatizovnýma linkama se ruší a manipuluje se ručně přímo v lese na 2 - 5 metrové výřezy - pro nás(dřeváky) opravdu chuťovka - a tím se většina dopravy dřeva přestěhovala na cesty.zugi píše:Provoz je nyní především osobní, nákladního se moc nevozí. Při opravách byly některé stanice redukovány, případně zrušeny vlečky.)
radekkrupka píše:Práce mě na 2 dny zavedla do tohoto vzdáleného kraje a tak jsem se trochu toulal. Byl jsem překvapený, jak je lokálka modernizovaná a ve výborné kondici. Teprve doma jsem pak zjistil, že po velké povodni byla cela trať opravená. Pokud se chete podívat, nafotil jsem něco v koncové stanici Kouty nad Desnou a na zastávce s nákladištěm v téže obci...
http://picasaweb.google.com/radekkrupka ... slideshow/
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků