Tomáš píše:... se moc necítím.
Pár dní se memej a ucítíš se..
Parádní stavby i s popisem jsou tady: http://kubickaparabola.wz.cz/obsah_hlavni.htm
Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Tomáš píše:... se moc necítím.
robot píše:Jen pro zajímavost v Praze funguje jedno docela staré nádraží ,co by dnešní výhybna Praha Vyšehrad.Leží na trati Praha - Plzeň, Praha Běchovice - Praha Vršovice - Praha Vyšehrad a na trati Praha - Praha Smíchov severní nástupiště - Zličín - Hostivice - Kladno.Zde je pár fotek z provozu.
http://pindolino.rajce.idnes.cz/Praha-Vysehrad/
Michal Šuhajda píše:..........
JuroviH0: Sakra jak jsem mohl zapomenout, až Juro mě připomněl, že podobná odbočka "Tunel" je i v Praze na spojce mezi Krčí a Radotínem. Od Krče vede jedna kolej přes most Inteligence do tujnelu a u radotínského portálu je odbočka, kde se rozdělují trati. Odbočka je z části možná celá v tunelu, byl jsem tam pěšky už před lety, tak si to nepamatuju.
JanoviH0e: Trať 160 osobně neznám, ale někde jsem četl (tuším u jedné krásné fotky na želpage), že tam vlastně není dvojkolejka, ale několik hooodně dlouhých výhyben. Určitě někdo zanlý místních poměrů bude vědět víc.
PS: Ještě poznámka k odbočce v Praze. Slyšel jsem, že důvodem vzniku odbočky byla chyba projektanta tzv. "dělnického kádra s rychlovysokou školou", který při navrhování tunelu v oblouku požil průjezdný profil pro přímou, trať a teprve při stavbě se zjistilo, že se do tunelu dvě koleje prostě nevejdou.
Nicméně též jsem slyšel, že most přes Vltavu nemá dostatečnou únosnost, proto je v tam pouze jedna kolej. NIcméně informace jsou od zdroje JPP (jedna paní povídala - i když to byl pán )
Pokud tu šířím bludy, tak mě utněte!
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků