Stanice Loket

Skutečná železnice, odkazy na fotografie, zajimavá místa, setkání apod.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Příspěvekod Michal Šuhajda » pon 03 srp, 2009 8:40 am

Jen abys nebyl rychlejší než já...
Jojo, zatímco se potím nad CADem, ty si hraješ s pětikolákem :D. Zatím vypadá výborně, doufám, že mi ho aspoň předvedeš v reálu.
Naposledy upravil Michal Šuhajda dne pon 03 srp, 2009 8:53 am, celkově upraveno 1
-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Jméno a příjmení je v nicku, nemám potřebu se skrývat
Michal Šuhajda
 
Příspěvky: 2385
Registrován: pon 23 říj, 2006 9:57 am
Bydliště: Plzeň - střed

Příspěvekod marwin » pon 03 srp, 2009 8:53 am

Michal Šuhajda píše:Jen abys nebyl rychlejší než já... :D


finalni verze ramu bude muset pockat na tebe. Doufam, ze ne moc dlouho:)
Uživatelský avatar
marwin
 
Příspěvky: 676
Registrován: úte 28 lis, 2006 10:09 am
Bydliště: Praha

Re: Stanice Loket

Příspěvekod martin14785 » úte 02 srp, 2011 9:32 pm

taky by mě to zajímalo, protože se mi líbí na téhle stanici ta zajímavá remíza propojená s vodárnou (zajímá mě protože si myslím že šwtří místo na kolejišti :) docely by mě zajímaly jakékoliv podrovnosti týkající se téhle budovy, protože mám jen její malovaný obrázek od Jiřího Ryvoly z publikace Buštěhradka.
právě ve výstavbě moje vůbec první kolejiště (TT)
Uživatelský avatar
martin14785
 
Příspěvky: 9
Registrován: sob 18 čer, 2011 7:26 pm
Bydliště: Kladno

Re: Stanice Loket

Příspěvekod vojtas » stř 03 srp, 2011 6:42 am

takováto remíza se nacházela ve spoustě stanic,z příkladů uvedu 2 místnou v Brandýse nad Labem,nebo například jednomístnou ve stanici Lipová Lázně.
TT
Uživatelský avatar
vojtas
 
Příspěvky: 1349
Registrován: ned 20 čer, 2010 10:32 am
Bydliště: Praha

Re: Stanice Loket

Příspěvekod hank » stř 03 srp, 2011 7:37 pm

Takováto remíza se určitě ve spoustě stanic nenacházela, protože každá větší soukromá společnost měla svoje normálie a státní dráhy jakbysmet. Takže je přinejmenším potřeba upřesnit, o které železniční společnosti a o kterém období je řeč. Nanejvýš můžeš říct, že "hrázděná/zděná remíza s jedním/dvěma stáními a vodárnou přistavěnou v ose/mimo osu dlouhá na x oken postavená podle normálie té a té společnosti č. XY je typická pro ty a ty tratě".

zdraví
hank
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.
hank
 
Příspěvky: 6107
Registrován: stř 24 čer, 2009 4:43 pm

Re: Stanice Loket

Příspěvekod radekkrupka » čtv 04 srp, 2011 8:04 pm

Tak, ač naprostý laik, bych si troufl tvrdit, že vodojem začleněný do objektu remízy je na našich tratích celkem běžná věc. Je i řada stanic s jiným řešením, ale také toto je dost běžné. Samozřejmě, že každá dráha nebo společnost měla jiné normálie, to na "globálním faktu" ale nic nemění?

Co si matně vzpomínám - Jilemnice, Rokytnice v OH, Solnice, Dobruška, možná i Bílý potok... to mě jenom napadá, co jsem viděl v poslední době.
Naposledy upravil radekkrupka dne pát 05 srp, 2011 6:33 am, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Re: Stanice Loket

Příspěvekod vmucha » pát 05 srp, 2011 5:12 am

Jen pro všeobené informování, na doupovské dráze byly 4 remízy. Vilémov, Doupov a Radonice - jednomístné s vodárnou, a Kadaň dvoumístná s vodárnou.
Doupovská dráha 2. epocha TT
vmucha
 
Příspěvky: 643
Registrován: stř 10 bře, 2010 11:42 am
Bydliště: Mšené-lázně

Předchozí

Zpět na Podklady ke stavbě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků