Knižka je zajímavá, ale o Bečově v ní opravdu skoro mic není.
Zatím se mi nepodařilo zjistit ani, kdy byl v Bečovské výtropně zastaven provoz, resp. kdy byla předána traťovákům, ani jak vypadalo původní kolejiště.
Podle obrázku z knížky V. Zusky L depa a jejich modely se mi zdá, že z točny vedlo víc kolejí než pouze tři do rotundy, zatím to nemám potvrzené. Snad na místě vypátrám víc. Zatím mám za sebou jen "bleskový" průzkum před rokem, ale bude to chtít podrobnější zkoumání. Doufám, že to stihnu, než rotunda spadne...
Co se týká toho zbrojení "prasátka" předpokládám, že cisterna stačila na několikeré tankování a do Rakovníka jezdila tak 1-2 měsíčně. Nejspíš byla mezi jednotlivými tankováními schována v remíze v Bochově, protože jinak by na naftu z ní jezdilo celé okolí
PS: Bochov je krásná koncová stanička jako dělaná pro modelové ztvárnění, byť st. budova byla dost nevhledně přestavěná. Jinak jsou tu 4 koleje (2 dopravní, 2 manipulační, dvoumístná remíza s vodárnou, vlečka k silu, silná nakládka dřeva...)
A ať sám sobě neodbíhám od tématu
.. Pokud by měl někdo zájem o fotodokumentaci Bochova z loňského června ať se ozve na mail nebo sz