Stránka 1 z 1

Fotky hnacích vozidel

PříspěvekNapsal: stř 19 lis, 2008 8:21 am
od ivan_prochazka
Třeba se budou někomu hodit fotky na mých stránkách http:\\techmag.valka.cz . Snažím se o pravidelné aktualizace, takže každý týden něco přidávám.

PříspěvekNapsal: pát 21 lis, 2008 7:18 am
od kubulak
Fotecky hezke. Privedlo me to k nasledujici otazce (nechci kvuli ni zakladat nove vlakno, i kdyz by se mozna hodilo, tezko rict..):

Ze v roce 1988 probehlo preznaceni a dostalo se na zlute pruhy a z T478.3 se stala 753 atd. je na internetu na kazde druhe strance o vlacich.

Ale dokaze mi nekdo rict, jak dlouho toto preznacovani probihalo? Jestli se opravdu stihlo za rok, nebo to trvalo dele? Jak dlouho vedle sebe koexistovaly oba systemy znaceni, mohly se potkat a stat vedle sebe M152 a 810 apod?

Je to pro roky 1988-89 (90,91,..) modelarsky vhodne, prijatelne, nebo je to eckelhaft a schrecklich? :) Diky.

PříspěvekNapsal: pát 21 lis, 2008 7:56 am
od Michal Šuhajda
kubulak píše:Ze v roce 1988 probehlo preznaceni a dostalo se na zlute pruhy a z T478.3 se stala 750 .

Z T478.3 se stala řada 753. Chce to ut každou druhu stránku číst trochu pozorněji :wink: :)
kubulak píše:Ale dokaze mi nekdo rict, jak dlouho toto preznacovani probihalo? Jestli se opravdu stihlo za rok, nebo to trvalo dele? Jak dlouho vedle sebe koexistovaly oba systemy znaceni, mohly se potkat a stat vedle sebe M152 a 810 apod?

Je to pro roky 1988-89 (90,91,..) modelarsky vhodne, prijatelne, nebo je to eckelhaft a schrecklich? :) Diky

Pro konec 80-tých let a ještě i rok 1990 to není problém, protože přezančování nešlo až tak rychle (nebo jak kde) nové tabulka se dodávaly až když šla loko na nějakou větší opravu, nebo byla nově lakována. Do té doby se daly vidět i kombinace obou značení na jedné lokomotivě zároveň. Nechávaly se původní tabulky a nové značení bylo pouze nastříkané (třeba na dveřích).
Ještě jednou oporučím prohlídnout web a zaměřit se na fotky třeba na http://www.prototypy.cz/sergeje/hlavni.htm jsou fotky sergejů z r.1990 se starým i novým označením. A třeba na téhle fotceje "Serjoža" se starými tabulkami a novým číslem (781 na dveřích)

PříspěvekNapsal: sob 22 lis, 2008 1:12 pm
od alf
Kolega kubulak napsal správně ze T478.3 se stala 753..o 750 nepadlo slovo..ano chce to číst trochu pozorněji :)

PříspěvekNapsal: sob 22 lis, 2008 2:24 pm
od Jarda H.
Ano alfe ! Opravdu to chce správně číst - kolega kubulak tam původně měl ten údaj 750 !! Pak se opravil na 753, proto ty to vidíš jinak, je to už v původním příspěvku opraveno, proto reakce MiŠ nyní vypadá divně !! Ale MiŠ reagoval správně :lol: :!:

PříspěvekNapsal: sob 22 lis, 2008 6:56 pm
od Vladimír_B
Když tak tady: http://zeleznica.railnet.sk/modules/AMS ... storyid=94 je pěkný článek věnovaný přeznačování...

PříspěvekNapsal: pon 24 lis, 2008 8:41 am
od kubulak
JJ, mea culpa, omnia mea culpa, chybu jsem tam mel, opravil jsem ji, ale v citaci u Michala S. samozrejme zustal puvodni text, to me usvedcuje, zadam trest smrti :)

Za ten odkaz i za to Michalovo info diky !!
Ja tu dobu sice pamatuju ale trochu "rozmazane" :)

Re: Fotky hnacích vozidel

PříspěvekNapsal: úte 01 kvě, 2012 5:45 am
od Rizoto

Re: Fotky hnacích vozidel

PříspěvekNapsal: sob 08 pro, 2012 7:42 pm
od juroH0
Serus chlapi, mám rozostavanú 434.2 a chcel by som vás popýtať, či niekto nemáte fotky 434.2186, 434.2298 prípadne aj iné z prevádzky. Hlavné je aby to boli fotky vo veľkom rozlíšení. Ideálne stroj ako celok. Ak sa niečo nájde tak vás poprosím poslať to na juroh0 (zavináč) gmail.com
Ďakujem pekne ;-)

Re: Fotky hnacích vozidel

PříspěvekNapsal: sob 08 pro, 2012 8:13 pm
od Rudolf

Re: Fotky hnacích vozidel

PříspěvekNapsal: sob 08 pro, 2012 11:59 pm
od juroH0
Ďakujem, už mi jeden kolega poslal to čom som potreboval :-)