Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Lubomír píše:Zdravím, jsem rád, že nejsem sám, kdo chce stavět tutu jistě přitažlivější dobu. Situaci nakonec řeším tak, že počítám již z elektrickým osvětlením, ale výstupní žebříky nechávám. Nejlepší by bylo postavit zachovalý muzejní vůz, musí se ale udělat nové nadokenní větrání.
kubickaparabola.wz.cz
Lubomír píše:Zdravím, jsem rád, že nejsem sám, kdo chce stavět tutu jistě přitažlivější dobu. Situaci nakonec řeším tak, že počítám již z elektrickým osvětlením, ale výstupní žebříky nechávám. Nejlepší by bylo postavit zachovalý muzejní vůz, musí se ale udělat nové nadokenní větrání.
kubickaparabola.wz.cz
pan.martinek píše:Když už jsme u těchto vozů, já se chystám modelovat období od konce III. do konce IV. epochy- tedy něco kolem 1960 do 1990
Pára upadává, motorové vozy plně v provozu, nastupuje elektřina.
Jelikož jsme na lokálce, tak elektrika je silně mimo nás,
takže co by se tam mělo prohánět za vozy:
Tak samozřejmě Sergeje, Brejlovci, možná Zamračené. Předchůdce kufru- M152 myslím, MUVka atd. Možná bych vložil lehce i parní provoz, pořád váhám, jestli je tam také zapasovat, popř. jak moc.
Měli by tam jezdit soupravy se dřevem, kamením(nevím co přesně), a možná kotlové vozy, za osobní dopravu tedy motorové vozy a osobní- nejspíše II. třída a atdy taky právě nevím, je to tento zmiňovaný vůz, ale co čtu, v určité době vždy vypadal o něco jinak, jakou možnost tedy zvolit? popř. nemáte někdo nějaké fotky + lehký popis změň vůči jiným dobám?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků