Odbočka na dirigované trati?
Napsal: pon 06 kvě, 2024 7:13 am
Postupnou redukcí nepoužívaných kolejí a v důsledku zániku pravidelné dopravy se dopravna D3 Lampertice v úseku Královec - Žacléř (od r. 2008 bez dopravy, do r. 2022 Správa železnic, dnes soukromý subjekt) stala de facto odbočkou vlečky (taky už nepoužívané - důl Jan Šverma byl uzavřen v r. 1992, poslední pravidelná obsluha vlečky Mn vlakem pravděpodobně 2001). Viz schéma.
Zajímalo mě, zda podobné situace na tratích D3, tzn. odbočky ze širé trati kryté ze dvou nebo ze všech stran jenom lichoběžníkovými tabulkami, existují a jsou provozovány i jinde v síti SprŽel, a zeptal jsem se na to na K-reportu, jenže tam příslušná diskuse uhnula OT; zatím jsem se dozvěděl jenom to, že takto byla uspořádána odbočka vlečky Jitka na trati Jindřichův Hradec - Nová Bystřice, a to až od r. 1997, tj. pod správou JHMD.
Proto se ptám i tady, jestli někdo víte o podobných případech. (A pro jistotu: Neptám se na dopravny D3 bez kolejového rozvětvení, o těch mám přehled.)
Zajímalo mě, zda podobné situace na tratích D3, tzn. odbočky ze širé trati kryté ze dvou nebo ze všech stran jenom lichoběžníkovými tabulkami, existují a jsou provozovány i jinde v síti SprŽel, a zeptal jsem se na to na K-reportu, jenže tam příslušná diskuse uhnula OT; zatím jsem se dozvěděl jenom to, že takto byla uspořádána odbočka vlečky Jitka na trati Jindřichův Hradec - Nová Bystřice, a to až od r. 1997, tj. pod správou JHMD.
Proto se ptám i tady, jestli někdo víte o podobných případech. (A pro jistotu: Neptám se na dopravny D3 bez kolejového rozvětvení, o těch mám přehled.)