Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
jipol57 píše:Ještě se rozmyslet, kterou sérii. Podle úvodního příspěvku máš III. sérii. Ta měla na stanovišti nad motorem jen malou palivovou nádrž. Na 2. uvedeném odkazu je I. série. Tam byly 2 velké nádrže u stropu.
Kdysi jsem na ni dělal cabview do MSTS. Fotil jsem jak o závod veškerý interiér. Můžu poskytnout. Mám obě série, ale víc tu III.
Pavel 152 píše:Jakým poloměrem bude m. vůz projíždět?.
Z mých zkušeností v TT na R 310 bylo vždy nutno dát vrchní část rámu i tu pružinu pryč, masky se musí vytočit až mimo skříň. Takže akademická diskuse je zbytečná.
Model vždy začínáme položením kapoty nad kolej. srovnáme výšku (nárazníky) a pak podvozky pod skříň a tam se projeví co zbyde z masek vidět.
Pavel
Petr S. píše:...2. serie měla hlavní naftové nádrže zavěšené v rámu pod podlahou . ..
jipol57 píše:Tady jsou nějaké ty fotky interiéru. Bylo to focené pro potřebu MSTS, tak většinou detaily, ale třeba to pomůže. Je tam 30 stažení, tak může kdokoliv.
https://www.uschovna.cz/zasilka/NYKHKM6EA8LR9YWJ-AZJ/
Petr S. píše:Ahoj Zdeňku ,
odpovídám vysloveně z praxe .
... Ty nádrže se utrhly při srážce vlaků vedených M262.0 a T 478.1 mezi Poříčím n. Sázavou a Svárovem . Po nárazu se nádrže utrhly , vyletěly z M262 nad hlavou strojvedoucího , prorazily laminátovou kabinu T 478.1 a těžce zranily posádku na lokomotivě . ...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků