Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
milan ferdián píše:Co se týká podkladů.Já jenom vím (nemám podložené) ,že stanice STARÉ HAMRY a BÍLÁ ,byly o třech staničních kolejích /skládková-dopravní-dopravní (v Bílé objízdná)
Hekttor píše:...ve stanici Frýdlant M.D., pochopitelně s celým provozním zajištěním (uhlí, voda, písek, popel, olej)...
Hekttor píše:
Výtopnička v Bílé sloužila lesní úzkorozchodné mašince.
To druhé, co píšeš, nazývá pan Zuska "Útulek pro nocující stroje", ten v Bílé asi nebyl, ale pokud tam byl vodní jeřáb, měla by tam být i popelová jáma.
Rionis píše:A byl by jsi schopen ze vzpomínek a dobových fotografií dát dohromady velmi jednoduché náčrty stanic Staré Hamry a Bílá s uspořádáním jednotlivých objektů.
Co je pravdy na tom, že stanice Ostravice prošla po roce 1965 přestavbou?
Určitě byla postavena ta dřevěno-prosklená přístavba, na fotografiích z roku cca 1935 ještě určitě nebyla.
Nepřímý důkaz pro přestavbu stanice je současné kolejové schéma a dobový jízdní řád. Ze směru od Bílé po zrušené koleji nelze odbočit dnes na žádnou jinou kolej. A přitom jízdní řády před rokem 1965 říkají, že se v této stanici křižovaly vlaky.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků