Stránka 1 z 1

Zauhlování muzejní parní lokomotivy

PříspěvekNapsal: pon 11 zář, 2023 7:50 am
od hank
Našel jsem tyto sice už starší, ale jistě inspirativní obrázky z muzejního provozu bavorské parní lokomotivy 70 083 (ex PtL 2/3 6083 KBayStB). Kopie sem nechci dávat z důvodu autorských práv, tak se prosím podívejte sami.

Re: Zauhlování muzejní parní lokomotivy

PříspěvekNapsal: pon 11 zář, 2023 11:37 am
od BohousP
Tomu říkám Instant Kohle.

Re: Zauhlování muzejní parní lokomotivy

PříspěvekNapsal: úte 12 zář, 2023 6:22 am
od hank
BohousP píše:Tomu říkám Instant Kohle.

Tak především je to univerzálně použitelné řešení pro muzejní provoz splašených kamen. Vodu (a podle potřeby i agregát s čerpadlem) si mašinka může vozit s sebou v hytláku nebo zetce v kubíkových kontejnerech IBC, uhlí v obalech BigBag a nějaký ten nakladač, jeřáb nebo vysokozdvižný vozík se najde skoro všude. Takhle se dá provozovat parní mašina i relativně chudým spolkem. (Tendr 935.2 by se takhle asi doplňoval dost těžko. Příznivci vysokých kol se budou muset poohlédnout jinde...) A ještě to má jednu výhodu: Ježděním doma kolem komína lze přiblížit parní provoz i venkovu vzdálenému od velkých center. Každý nemá čas, náladu nebo peníze na ježdění na velké akce stovky kilometrů do Lužné.

Re: Zauhlování muzejní parní lokomotivy

PříspěvekNapsal: úte 12 zář, 2023 7:23 am
od Zlámalík
V zetce může být i ETCS :lol:

Re: Zauhlování muzejní parní lokomotivy

PříspěvekNapsal: úte 12 zář, 2023 9:24 am
od look23
Podobně se zauhlovala mašina při akci SPP v Nedvědicích po zrušení jeřábu, jen tam nebyl použit bagr, ale jeřáb.

Odkaz na mapy