Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
milan ferdián píše:...šturc tratě metrového rozchodu...
hank píše:milan ferdián píše:...šturc tratě metrového rozchodu...
Já si myslím, že se mýlíš a že ten vyfocený šturc ukončuje normálně rozchodnou část kolejiště. Podélné osy kolejišť normálního a úzkého rozchodu nejsou rovnoběžné, ale svírají nějaký úhel a úzkorozchodný šturc je ve směru pohledu ke konci stanice dál než normálněrozchodný, takže při pohledu v ose koleje 1435 mm to vypadá, jako by ten stožár trakčního vedení vlevo vzadu patřil ke koleji ukončené tím vyfoceným šturcem. Není to tak. Podívej se na letecké snímky. Z nich sice vyplývá, že dnes je kolej 1435 mm ukončena ještě před potokem, takže současný stav už nejspíš neodpovídá tomu snímku, ale úhel os obou částí kolejiště je na nich zřejmý i ve dnešním stavu.
Bohužel nemám žádný pořádný plánek situace žst, takže nezbývá než doufat, že se nám ozve někdo ze znalců, aby to uvedl na pravou míru.
milan ferdián píše:Zhlaví obou stanic. Jde vidět, že normálněrozchodná trať je před potokem (barva šedá), tedy nemohla pokračovat a končit na tom můstku.
hank píše:milan ferdián píše:Zhlaví obou stanic. Jde vidět, že normálněrozchodná trať je před potokem (barva šedá), tedy nemohla pokračovat a končit na tom můstku.
No jo, taks to sem mohl dát rovnou a mohli jsme si ušetřit půl dne spekulací...
milan ferdián píše:Například ten terč nad koleji ve šturcu, ten jsem úplně přehlédl.
Uživatelé procházející toto fórum: janto a 16 návštevníků