Možné jsou víceméně všechny varianty, krom těch položených čub / zarážek, ty opravdu nejsou obvyklé (i když, jak píše Hank, na dráze je možné všechno
.
Jestliže je kolej stavebně dlouhodobě přerušena a předpokládá se, že vlaky budou zajíždět až k jejímu konci, bývá zde instalováno provizorní zarážedlo - pražec či pražce přes koleje, viz výše zmiňovaný odkaz k zarážedlu na konci traťové koleje v dočasné zastávce Praha-Gymnasijní. Takové místo pak bývá kryto častěji červenou obdélníkovou deskou s bílým okrajem (modrý čtverec návěsti Posun zakázán na zastávce Praha Gymnasijní je už trochu folklór navíc, červená deska zakazuje jízdu i posun).
Pokud se jedná o běžný typ výluky - typicky třeba krytí vyloučené traťové koleje ve směru od stanice během krátkodobé výluky, krytí vyloučené části manipulační koleje u rampy, krytí vyloučených staničních kolejí či krytí dočasně nesjízdného místa obecně, je tam zpravidla jen zapíchnutý červený terč, který lze snadno odstranit, když důvod výluky pomine.