jamik22 píše:BR 64 na rychlíku ?? To asi ne
No však tak jsem to taky nemyslel. Chtěl jsem jen porovnat, jak asi často mohlo být u ČSD vidět různé řady kořistních lokomotiv. Když pominu všudypřítomné 555.0, tak kromě nich tu toho asi nejvíc odjezdily 365.4, 555.1 a 455.2. Výkony těch ostatních včetně 377.0 nejspíš nestály za řeč. A torpéda po válce často bývalo vidět na lokálkách, takže jestli s nimi 365.4 jezdily ve společných obězích nebo byly vystavovány jako jejich zálohy, rychlíkové výkony to samozřejmě taky nebyly.
Já už to tu píšu po x-té, ale ono to neuškodí zopakovat: Drtivá většina kořistních lokomotiv, která byla označena sovětskou značkou T ("trofejnyj"), s výjimkou uvedených řad stála v kopřivách až do poloviny 50. let, kdy nám SSSR oficiálně sdělil, že už o ně nemá zájem, a z těch kopřiv pak odcházely jako šrot rovnou do hutí.
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.