Max píše:hank píše:Ono šlo o to, že se odkalovalo pod tlakem a hrozilo nebezpečí, že by to mohlo rozprášit žhavý popel ven z jámy.
zdraví
hank
A k čemu tak asi je na mašinách stříkání do popelníku .....?????????????????????????????????????????????????????????????????
Tak nějak Maxi nevím, nevím, kam poslední dobou zařadit Tvé "příspěvky".Nepopírám Tvé znalosti a "jistý" přehled o železniční technice, ale
Chtěl bych Tě požádat( a asi nebudu sám) přestaň dělat ty Tvoje "výkřiky do tmy"!
Ve dvou nedávných tématech si to prováděl tak dlouho, až jedno z nich bylo uzamčeno
Pravděpodobně Ti poslední dobou schází trochu soudnosti, kdy své znalosti prezentovat
Plno zde prezentovaných skutečností je předkládáno jako určitý standart obecných zvyklostí a předpisů a Tvé "bonbónky" v podobě různých nestandartů a vyjímek ke konkrétní situaci a čase, které prezentuješ jako běžnou věc, do toho vnáší zbytečný chaos.
Pokud chceš se bavit o konkrétní situaci, prosim, není problém, ale nezobecňuj a uváděj konkrétní fakta.Viz třeba Tvé "stříkání do popelníku" -máto vůbec vztah k Hankovu příspěvku?měly to všechny parní loko?Víš jaký byl v té době předpis na odkalení,odpopelení,týkal se této konkrétní tratě, řady loko atd.?
Hank (a nejen on) se tu snaží o zmapování faktů a přiblížení pravidel provozu na železnici pro širokou veřejnost(znalou i méně znalou) a Ty tu poslední dobou úspěšně těmto snahám děláš medvědí službu.
Neříkám, že vyjímky neexistujou, ale jejich prezentace Tvým osobitým podáním pouze vnáší zmatek.
Začátečníkům na DF se říká "nejdřív čti a pak se ptej", Tobě spíš "nejdřív promysli přínos, než příspěvek odešleš..."
Jinak v úctě